7 Şubat 2012 Salı

Serenad

Bu da şarkısı olsun

15 yorum:

Heidi Glennis dedi ki...

hihihi sevdimm. biliyorsuuun.
ve şarkı da güzel ve ve gözlüğü de koydum kafamdan adamın gözüne ^^

Mr.E dedi ki...

Gözlük olsa Elvis Costello zaten :D

Heidi Glennis dedi ki...

işte ivet saçları da biraz geriye attık mı ehe tam Costello ^^

Mr.E dedi ki...

Aslında bir de şapka lazım o zaman bu haliyle olsa olsa Hakan Peker :)

Heidi Glennis dedi ki...

Gönlümüzde her zaman bir Elvis Costello olcak o!

Mr.E dedi ki...

Elvis Reyiz v.2.0

Jove dedi ki...

kadın çok mutlu ama azıcık da tedirgin bence çünkü, çünkü adamın mimiğine bak!

Mr.E dedi ki...

Adamın hası o be!! Erkeğin dibi!!

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Kadının oturuşuna hasta oldum, hiç böyle derli toplu oturamadım hayatım boyunca:))
Bu nasıl zarafet!

Mr.E dedi ki...

Çizimde kolay herşey :D

Joy dedi ki...

Bildiğin John Travolta ki bu..

Dün binbir emekle şarkıyı açmaya çalışırken hep Grease'den bir şey çıkacak sandım:D

Mr.E dedi ki...

Çok şekilcisiniz hanımefendi :)

Laliş dedi ki...

Sen bunu çizmekler kalma hayata geçir :).

Mr.E dedi ki...

Geçirilmişi var komşu ;)

deeptone dedi ki...

mimin var bende mösyö.
:)