14 Şubat 2012 Salı

Playlist 26 - Dust in the wind Special

11 yorum:

Joy dedi ki...

itiraf ediyorum ki ilk defa bir playlist'ini baştan sona hiç bir şarkıyı atlamayarak yarıda kesmeyerek dinledim. şarkıyı dinledikçe sevdim, alıştım. o halde bu playlist başarılıdır, ellerine sağlıktır diyebiliiz=)

Mr.E dedi ki...

Terbiyesizin önde gideni, bayrak sallayanıymışsın ama teşekkür ederim ^^

Heidi Glennis dedi ki...

vooov
orjinali dışında hiç başkasından dinlememiştim ama ne hoş şeyler çıkmış ortaya!
emeğin için teşekkür ederiz sayın abi ^^ ehe.

hadi yine iyisin iyi.

Heidi Glennis dedi ki...

o değil de hep böyle playlist ler isteriz, bizi çok şımartıyorsun.

çiço dedi ki...

süper :) bir kaç sefer üst üste dinledim, hatta sayende kansası hatırladım ve takıldım sabahtan beri dinliyorum :) teşekkürederim.

Mr.E dedi ki...

@Heidi hahaha hadi yine iyiyim ;)

Valla ben elimden geldikçe yapacağım bu playlistleri artık ne çıkarsa :D

Mr.E dedi ki...

@Çiço hoşgeldin :)

Eğer beğendiysen ne mutlu :)

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Dust in the Wind, Master! Çok özel parçalardan biri bu. Dayanamadım şarkı bitmeden yorum yapıyorum ehee.
Çok severim, çok, çok, çok fazla.
Diğerlerine de bakıyorum.

Mr.E dedi ki...

Hadi bakalım iyi dinlemeler ;)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Böyle playlistler hep bekliyoruz Mr.E:))

Mr.E dedi ki...

Vakit buldukça efendim :)