19 Şubat 2012 Pazar

The Muppets'lı Pazar

Bu sabah yaptığımız güzel bir kahvaltıdan sonra kız arkadaşımla The Muppets'a gitmeye karar verdik. İyi ki de öyle yapmışız. Fakat...Fakat...Pazar günü 13.30 seansına giderseniz bir salon dolusu çocukla beraber izliyorsunuz filmi.Bir de yer kalmadığı için en üst sırada en kenarda yer bulunca şartlar daha film başlamadan yeteri kadar keyifsiz hale geldi birden. Ama dedim ya iyi ki gitmişiz filme diye... Seneler geçse de Muppets hala Muppets..Hatta o kadar içim kıpırdadı ki içim, filmi izlerken televizyonda yayınladığı dönemlere geri döndüğümü hissettim..illa rencide edici olmak gerekirse 90'ların ilk yarısına denk geliyordu Trt2'de yayınlandığı zaman yanılmıyorsam. Yaa yaa güzel zamanlardı...Hatta onu ararken bir de böyle güzel bir blog'a denk geldim. Eskiyi anmak isteyen varsa çok güzel bir kaynak ;) Neyse konudan çok uzaklaşmayalım bence. Gitmediyseniz mutlaka gidin. "Aman ya bu ne böyle çocuk filmi"  demeyin. Hatta 10 yaşından küçük çocuğunuz/kardeşiniz/yeğeniniz/kuzeniniz varsa ve götürürseniz de anlamasını beklemeyin, bırakın eğlensin o. Filme eğer eskiden bir tanışıklığınız varsa Kermit'le, Miss Piggy ile, Fuzzy ya da Gonzo ile; kendiniz için gidin pişman olmayacaksınız. Üstelik filmde beklenmedik yerlerde gözüken ünlüler de var. Bu kadar lafın üzerine önce filmin fragmanını verelim

Sonra eski şovun açılış müziğini paylaşalım


Yazımızı da bugün filmde Kermit'in söylediği bir söz ile bitirelim: "Yeteneğini henüz keşfetmemiş olman, yeteneğin olmadığı anlamına gelmez"


Not: Film müzikal gibi de değil gibi de bol bol şarkı var filmde..Özellikle Amy Adams'ın sesi çok güzel..Şurada iki kuple bir şey var dinlemek isterseniz

8 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Mmm gidelim o zaman, teşekkür ettik :)

Mr.E dedi ki...

@Fran sana "sen daha hala burada mısın? koş koşşşşş" derim o derece :)

Laliş dedi ki...

Şuan kendime kızdım nasıl bunu bilmem diye. Kanada'da ta Kasım 23 te çıkmış... :(

Mr.E dedi ki...

Ben de sana Pİiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii diyorum komşu :)

Laliş dedi ki...

Çok ayıp bu benim yaptığım komşu, sen de tükürdüm ya pii diye yerin dibindeyim şuan :D:D.

Mr.E dedi ki...

Ayıp komşu valla ayıp :P

Deja Vu dedi ki...

Harika yaa..Kesinlikle kızımla gitmeliyim :):)

Mr.E dedi ki...

Kesinlikle!! :)