19 Şubat 2012 Pazar

İstanbul #6









12 yorum:

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

HDR dedikleri şeyi 2. fotoğrafa yapsak ne güzel olurdu, master?

Laliş dedi ki...

Şey diycim acaba azıcık makinenin renk ayarları ile oynayıp sıcak renkler mi seçsen ? Ya da ben çok sıcak renklere bağlıyım, sen soluk seviyorsun diye çenemimi kapasam komşu? Hiç bilemedim :).

Mr.E dedi ki...

@Umut olur valla çekirge ama tripod ve program lazım onunu için :)

Mr.E dedi ki...

@Komşu çene kapatmak da ne demek? Ama etraf tamamen gri sadece çayır çimen yeşilken canlı renklerin bana faydası nasıl olacak onu bilemedim :)

Mr.E dedi ki...

Sondaki 2-3 foto hariç tamam :)

Laliş dedi ki...

Hani aklında bulunsun dşye söyledim komşu, bir dahaki sefere=). Vivid diye bir renk tonu var mesela o o kadar sıcak ve güzel renkler veriyor ki anlatamamç Gerçi o Nikon'daki bir ayardı. :( Bir de ikinci fotoğrafın renkleri ile birazcık oynasan süper olacakmış gibi. ben çok beğendim onu ^^.

crazywomanrosemary dedi ki...

GÜZEL GRİ İSTANBUL'U ÇOK SEVDİM..:))

denizde etkinlik olmuş sanırsam..ne güzel soğuğa savaş açmış insanlar görmek..:))

Mr.E dedi ki...

İstanbul sık sık gri, ara sıra erguvandır :)

Denizi kullanmayı becerebilsek bu arkadaşlar gibi İstanbul tatından yenmez ama ülke genelinde olduğu gibi denizin değerini bilmiyoruz CWRM :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Yarış mı vardı hafta sonu?
Bence renkler iyi ya da ben böyle gri havaları çok seviyorum ondandır:))

Mr.E dedi ki...

Daha ziyade çalışma gibiydi, bir yarış görmedim :)

Gri güzeldir ama kafaya koydum imkanı oluşturup HDR yapacağım :)

Lô - Lâ dedi ki...

grading bitti bitmesine de, simdi iyi bir tatil yapmak gerek .. ah dersaadetim aaah ...

:(

Mr.E dedi ki...

Tatil candır, Tez bitsin ben de niyetliyim :)