10 Şubat 2012 Cuma

İstanbul #5

























16 yorum:

Deja Vu dedi ki...

Bir tahmin: Yeşilköy :):)

Laliş dedi ki...

Florya Sahili burası :). O Lokantadan tanıdım :). Bu daha çok kar ve gök yüzü fotoğraf albümü olmuş :). Fototğrafların aydınlatıcı komşu, sevdim =).

Mr.E dedi ki...

Böylece Deja Vu'nun sorusunu da Laliş cevaplamış oldu :D

Belediyenin tesislerinden çektim bu sabah.. Uçak ve deniz konsepti hoşuma gitti, bir de makineyi biraz daha tanımak için ışığa doğru çektim fotoları...elim daha da alışıyor her geçen gün :)

Ayrıca beğenmeni beğendim komşu :D

Missbone dedi ki...

Dışarı çıkmadan temiz hava almış gibi oldum bende. E saol o zaman.:)

MİSİ dedi ki...

hepsi de gerçekten büyüleyici...

Mr.E dedi ki...

@Missbone E rica ederim o zaman :)

Mr.E dedi ki...

@Misi Hoşgeldin :)

Çok teşekkür ederim :)

Heidi Glennis dedi ki...

tüm fotoğraflar bir yana, o minik serçe bir yanaaa !
ne kadar tatlı durmuş yaa.

Florya sahili eeeveet ehe.
Tahmin etmesi de zor değill.

Joy dedi ki...

bulutlar güzeeel..bulutlar ciciiii...^^

hem de bonus olarak ağaç, kar, deniz, kuş filan var.. zevkten öliciğim:)

tüm haklarını hiçe sayarak bir kaçını indirmiş bulunuyorum:D

çok mutlu oldum, teşekkürler^^

Mr.E dedi ki...

Banka hesap numaramı bir ara yollarım ;)

Joy dedi ki...

terbiyesiz! al senin olsun wallpaper yap diyeceğine..

Mr.E dedi ki...

Satın al mı dedik!! Ama sanata ve sanatçıya bir katkı düşünmez miydiniz? ^^

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

'İstanbul'um gelmiş haberim yok, özlemişim:))

Mr.E dedi ki...

İstanbul bu aralar ağlak, güneş çıksa da buz gibi...yine de aynı İstanbul :)

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

guslu fotolara cok layk

Mr.E dedi ki...

@Doz Büyücüsü hoşgeldin :)

Teşekkür ederim :)