21 Şubat 2012 Salı

I will not wear another stupid text t-shirt

14 yorum:

Heidi Glennis dedi ki...

ben de tişört tasarlamak istiyorummmmm. keşke tembelliğim olmasa araştırsam falan yapsam bişeyler.

Laliş dedi ki...

Sen mi tasarladın diye sorasım geldi ama galiba gördün beğendin paylaştın =). Pek de ironik olmuş :P

Mr.E dedi ki...

Neden olmasın ama bunu ben tasarlamadım sadece foto için güzel bir kurgu ayarladım ;)

Mr.E dedi ki...

Hayır bu fotoğraftaki benim, t-shirt üzerimde ve iyi bir kurgu yaptım sadece laliş ;)

Joy dedi ki...

Ben göbeğinden tanıdım hemen seni:D

T-shirt güzelmiş, foto da pek güzel olmuş:) Üstünde paralansın, güle güle giy:D

Mr.E dedi ki...

Göbek möbek ayıp şimdi :D

Teşekkür ederim genççç :D

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Ben de gobek tanidim :D 2 kisi olduk master!
Yakismis, gobek.

Mr.E dedi ki...

Aferin çekirge aferin :D Ne göbekmiş arkadaş :D

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Göbek möbek hiç gözüme takılmadı, ben t-shirte odaklandım:))

Mr.E dedi ki...

İşte gerçek bir sanatsever :) Teşekkür ederim :)

The Merika dedi ki...

nice!!

Mr.E dedi ki...

Thanks!! :)

RE-L124c41+ dedi ki...

t-shirt iyi güzel hoş da olm önce göbeğini erit de gel uhsushfdfgh :D:D

pardon mösyö abiy *-*

sanatsal konuşmak lazım gelir bir de dimi. :D

Mr.E dedi ki...

Müzeye gidip eserlerin sergilendiği rafları inceleyen turistler gibisiniz yemin ederim :)