6 Şubat 2012 Pazartesi

Gerçekçi Render

Bir önceki yazıda her şey yapılabilir demiştim. Ne demek istediğimi şu fotolarla anlatayım. Bu Sketch-up denen programla modellendirilip V-ray ile render'ı alınmış bir örnek. Nereden aldığımı hatırlamıyorum o yüzden eğer bir gün sahibi "nettin lan sen?" diye çemkirirse şimdiden affola....

















Not: Bu kadar lafın üzerine 1987 yapımı Arnold Schwarzenegger'in baş rolünde oynadığı "The Running Man" filmini izlemenizi tavsiye ederim...Son iki posttur yazdıklarımın güzel bir eleştirisidir o film

8 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Not alındı efenim :)

Mr.E dedi ki...

Adamlar şu anda bizim yaşadığımızı 1987'de film yapmışlar film....

Unal Ali Ozger dedi ki...

çohh güzel olmuşşşşş çohhhh sketchup diyorumda kimse bana inanmıyordu pey pey =)

Mr.E dedi ki...

Ama bunu için oturup deli gibi kasmak gerekiyor sayın Özger :)

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Master, bir zamanlar sketch up öğrenecem ben! diye tutturup, sadece bir ev yapabilmek... yeteneksizin tekiyim ama vazgeçmem euhe, bu arada hayran kalındı o ayrı mesele.

Mr.E dedi ki...

Bu beraberinde sağlam bir matematik kafası da istiyor çekirge, matematik ve geometriye hakimsen (özellikle de uzay geometriye) bunlar çerez kalıyor ;)

Heidi Glennis dedi ki...

hahah son haline bayıldım örneğin.
ben de bir kaç kere denemiştim ama sarmamıştı neden bilmiyorum :)

Mr.E dedi ki...

Son hali gerçekten iyi ;)

Kısmet değilmiş demek ki :P