1 Şubat 2012 Çarşamba

Çünkü kardanadam yapmak çok sıradan










44 yorum:

Feli Jo dedi ki...

Sana psikopat demek istiyorumm! Ben kar topu yapmaya bile üşenirken sen neler yapmışsın?! :D

Mr.E dedi ki...

Teknik 1-2 problem var onları halledersem sen asıl yarın gör ;)

Jove dedi ki...

yuh yuh yuh yuh yuh ne kadar zaman aldı bu duruma getirmek!?

Nino dedi ki...

eee Mr E asla sıradan olabilemeezz

Mr.E dedi ki...

@Jove bir kaç saat ama yarın başka bir yöntem deneyeceğim bakalım o ne olacak :)

Mr.E dedi ki...

@Nino sıkıntı basar bunalırım :)

francesca mckennitt dedi ki...

Mimarım diye bağırıyorsun yani resmen :)

crazywomanrosemary dedi ki...

Esrini bittiğinde de görmek isterim..ama güzel biteceği kasin..mimar tarafın epey baskın kar soğuna karşın güzel çalışma..:))

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

ahaha çılgınsınız ya! hazal anlatmıştı da meraktan çatlamıştım. Şimdi ben de gördüm yuppii. bitmiş halinin fotoğraflarını merakla beklemedeyiz efem

Mr.E dedi ki...

@Fran bağırıyorum ama sıkıntım var çözersem işte o zaman kimse tutamaz beni :D

Mr.E dedi ki...

@CWRM Kar yerine buzum olsaydı bugüne bitmişti bu aslında :)

Mr.E dedi ki...

@Kırmızı Başlıklı Pollyanna :) Çılgın demeyelim de mesleğimi seviyorum diyelim :D

Feli Jo dedi ki...

Yıkmazlarsa görürüm :D

Mr.E dedi ki...

Bir de o risk var tabi :)

Milena dedi ki...

işte bir mimarın kar yorumu böyle olur:)senden de böyle bişey bekliyordum..
eline sağlık ya süper olmuş..

Bolat dedi ki...

Yaratıcı buldum :)

Mr.E dedi ki...

@Milena teşekkür ederim, eğer yarına yıkılmaz ve sağlam kalırsa bitireyim diyorum :D

Mr.E dedi ki...

@Bolat Hoşgeldiniz :)

Teşekkür ederim :)

Heidi Glennis dedi ki...

hahah.
çok hoş yaa.
ama ben orda olsaydım yıkmıştım :P

Tabi ki şaka ehe.
Dayak yerdim evet biliyorum o yüzden yapmıyorum evet yoksa yapardım yani.

Mr.E dedi ki...

Bak işte Feli haklı, doğa kadar kem gözlerden de korumam lazım igloyu :P

Heidi Glennis dedi ki...

ahaha kem göz mü olduk.
çocukça şakalar bunlar ehe he ^^
şirinlik felan.

Mr.E dedi ki...

hah hah hah şakacı :)

Laliş dedi ki...

Ben şuan diyebilecek bir şey bulamıyorum. Böyle nutkum tutuldu falan. Bu azimle, dünyanın çok tanınan mimarlarından biri olabileceğine inanıyorum ben sayın komşum :). Ama bişi sorcam; manyak mısın sen o soğukta bu kadar saat onla uğraşıyorsun ? AY sonra hasta oldum diye gezersin etrafta :).

Kuulumsu Kadın dedi ki...

şartlar ne olursa olsun sonuna kadar mimarım diyosun, ha? :) üşüdüm! ^^

Mr.E dedi ki...

@Liliş sağolasın sayın komşum :) Zaten sabah itibariyle burnum fork fork akmakta :D

Mr.E dedi ki...

@Kuulumsu kadın...derim affetmem :D

Joy dedi ki...

Seni pisliiiilk!!

Öncelikle söyliyim çocukları ayarladım, ceplerine 5er lira koydum gelip darmadağın edecekler o igloyu.

Yaaa nasıl bir hırs yaptın sen yaa, benden daha fazla çirkinleştin farkettin di mi:D

Bir haftadır tatil hayaliyle yaşayıp kavuşamadığım için kıskançlıktan öldüm. Sen de bu vicdan azabıyla yaşa bakalım artık.

Deja Vu dedi ki...

Yaniiii, görünce bi dumur oldum...:):) Bi nası yani dedim :):):) Sizi teprik ediyor ve ayakta alkışlıyorum :):):)

Mr.E dedi ki...

@Joy yıh yıh yıh ^.^

Bir oğlakla inatlaşma :D bunu bilir bunu söylerim ben :)))

Bu arada çocukları boşuna yollamışsın, kar çok yumuşamış...şantiyeye ara vermek zorunda kaldım

Darısı daha soğuk günlerin başına o yüzden nema vicdan azabı ;)

Mr.E dedi ki...

@Deja vu bir şeyler yapmam gerekiyordu tamam mı!! :D

Valla fotoğraftaki kadar kaldı bu çünkü olumsuz hava şartları önümü kesti ama bun beni durduramaz, bir dahaki sefere çok daha çirkin olacağım :D

Adsız dedi ki...

darısı 9 şubattaki kara diyorum ben.. en az 3 gunluk bi kar bekleniomus :)
bonita.

Mr.E dedi ki...

İnşallah efendim inşallah :D

Heidi Glennis dedi ki...

çok kötü olcak yaa.
ben artık bahar gelsin otlar böcekler gelsin istiyorum :(
havada kelebek görmeyi özledim.

Mr.E dedi ki...

Biraz kar olsun, hatta sana ödev kardan kelebek yap ^^

Heidi Glennis dedi ki...

ahaha.
zor oldu ama bu ya.

Mr.E dedi ki...

Uçsun demedim ki o kelebek ;)

Mia Wallace dedi ki...

mimar Mr.E iş başında

Mr.E dedi ki...

Aye aye captain!! ;)

Limon dedi ki...

adam sanatını döktürmüş yahu.

Mr.E dedi ki...

Hoşgeldin :)

Teşekkür ederim ama kar tamamlayamadan yumuşadı...darısı bir sonraki sefere tamamını yapmaya :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Tüh üzüldüm, tamamlayamadığınıza:(
Tam mimar işi bir çalışma olmuş.
Biz de kar mağarası yapmıştık bir önceki sefer, biz değil ama en azından evdeki minikler ve evin kedisi(!) içine girebildi:))

Mr.E dedi ki...

Napalım sağlık olsun :)

Bir sonraki sefere artık :)

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Yaz gelsin, kumdan kale-sıradan olmayan- bekliyoruz! :D

Mr.E dedi ki...

Kumdan kale yapmayalı o kadar uzun zaman oldu ki piiiiiiiiiiii diyeyim sen anla :)