28 Şubat 2012 Salı

Balgam gözüyle hayattan kareler #1


"Piiiiii senin sıfatına!"

14 yorum:

huyumkurusun dedi ki...

Hiç bu açıdan bakmışlar mıdır kendilerine.:)Çok rahatlar sokağa tükürürken.

Joy dedi ki...

Balgam gözüyle beni çizmeni istiyorum noooolur.

Mr.E dedi ki...

@huyumkurusun o da olacak ^^ Bu başkasının suratına tükürürken bir balgamın kadrajı şimdilik :D

Mr.E dedi ki...

@Joy bunu dedirttim ya ahahaha bir hafta boyunca uğraşmalık malzemem bir kereden tamam :D

Heidi Glennis dedi ki...

ay ama ay ama yaaaaaa.
ehe neyse çok sanatsal bir çalışma tabi ki ^^

Mr.E dedi ki...

@Heidi bu çalışmamda farklı bir perspektiften olaylara bakmak istedim O_* (Bir gözünde monocle olan entel sanatçı ifadesi)

huyumkurusun dedi ki...

Ben o açıdan düşünmemiştim.Yazık olmuş zaten çok acıklı bir durum şaşkın bakakalmış.:)

Mr.E dedi ki...

Bir sonraki kare kulaklarımda..."şlaps!!"

Laliş dedi ki...

Acaba bu tez senin canını çok mu sıkıyor ki ? Bu kadar yaratıcılığa iletiliyorsun ? :D

Mr.E dedi ki...

Acaba benim elimden çıkanla gözümün gördüğünün birbirini tuttuğu oluyor mu? :D

Heidi Glennis dedi ki...

Hahah farklı açılardan bakalım diye sakata gelmeyelim :)

Mr.E dedi ki...

panik yok her şey kontrol altında ;)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Ne yaratıcı bir fikir!
Balgam gözüyle bakmak:)

Mr.E dedi ki...

Arada bakış açımızı değiştirmek lazım :D