17 Şubat 2012 Cuma

300

Kayıtlara göre 300. postummuş bu pek bir hislendim şimdi. Dayanamayıp "This is Bloggaaaa!!" diye bağırasım geliyor o derece (Nasıl sister-sista, brother-brotha oluyorsa blogger da blogga olur neden olmasın, bağlama sadık kaldığımız sürece hede hödö kem küm falan fişman)

Gördüğünüz üzere tatlıya bağlama da bir şey kalmadı. Tez'e ağırlık verip bu ay sonuna kadar yazacağım kısmı bitirmek konusunda kendimle amasız bir yarışa girdim. Bu sırada verim arttırmak için de bir yol keşfetmiş oldum. Ekranı ikiye bölüyorum bir yarısında word dosyam, diğer yarısında da Leyla ile Mecnun açıp bir yandan diziyi dinleyip, ara ara izlerken diğer yandan da alıntı yapacağım kısımları yazıyorum. Kendim oturup ne yazacağımı düşünmediğim zaman bu yöntem acaip verimli. Hem yazmaktan sıkılsan bile kafan diğeriyle meşgul olduğu için başka işle uğraşmıyorsun hem de diziyi dinlerken vaktin nasıl geçtiğini anlamadığın için oturup adam akıllı yazı yazıyorsun. Tam bir win-win durumu yani ^^Tabi yan etkileri de yok değil bu kadar dizi izlemenin. Biri bir şey sorduğunda anlamadıysam böyle tepki verir oldum mesela. Ayrıca sanırım yavaş yavaş İsmail Abi'ye dönüşüyorum...Ama olsun ben hala umudumu kaybetmedim bu tez YA-ZI-LA-CAK!!!

Bu kadar Leyla ile Mecnun izlemenin bir de şöyle bir etkisi oldu bünyeye; dedim ki ben bunu çizerim! Evet bunu dedim hatta size bununla ilgili ipucu da veriyorum devamını çizdikçe buraya koyacağım.


Ayrıca bugün sipariş verdiğim stickerlarım da geldi anında yapıştırdım affetmedim tabi ki. Odaya da anında alıştılar hiç yadırgamadılar mekanı o ilginç oldu aslında


Hop şimdi de başka bir konuya atlayalım buradan. 300'ün bir ağırlığı olacağını falan ummuyordunuz umarım..ha ha şakacılar sizi...Güldüm eğlendim ama yastayım be blog. Yapımcı dedi..okumaz olaydııım, ama dedi evet dedi...House bitiyor. Tamam belki 8. sezonda hafif bir boku çıkma durumu olmuştu ama dağ gibi topala da yapılır mu be ya. Neyse metin olmak lazım.. Hop şimdi başka bir konuya geçip havayı dağıtalım. Bizim geçen salı günü oynadığımız Braga'nın stadından bahsedeyim hele size azıcık. Bu stadı dağı oyarak yapmışlar. Bayağı bildiğiniz dağa laaaaaaaaaaaaapsss! (İsmail abi efekti) diye kondurmuşlar stadı. Aha da şekildeki gibi; (Bu da fotonun bulunduğu link)


Hal böyleyken yazıyı; "Stadını taştan oyarlar, Braga'ya böyle koyarlar" diyerek bitiriyorum. Mutlu kalın ^^

18 yorum:

Lütfücüğüm dedi ki...

braga'nın stadını çok sevdim. bilgisayar oyunlarında filan bur tarz stadyumlarda oynamayı da çok seviyorum.

mecnun çok iyi olmuş. erdal bakkal'ı sabırsızlıkla bekliyorum :D

300. maşallah:)

Mr.E dedi ki...

@Lütfücüğüm ooo kimler gelmiş :)

Stad çok havalı ama bir şekilde konuya bağlamam gerekti o yüzden güzelliği biraz mundar oldu kusura bakma :D

Çizimi beğenmene sevindim :) Teşekkür ederim. Erdal bakkal çok yakında sizlerle :D

300. teşekkür ;)

Joy dedi ki...

Bünye yavaş yavaş cızzt cıztt etmeye başlamış. 400'ü görürüz inşallah:)

"This is Bloggaaaa!!" ???? Sana bu surat ifadesiyle yanıt veriyorum; http://canv.as/ugc/original/56468bf406144d44a06dd600ebe79c3958739ebd.jpeg

Yeter artık ben de izlicem şu diziyi yaa, toplumdan dışlanmış hissediyorum kendimi:)

Yaa sen gittin gittin bunları mı sipariş ettin?? Tamam çok sevimliler de yani daha güzel şeyler de vardı. Of yaa:/ Darth Vader diyorum sana!

House bitedursun ben de kısmetse başlıcam bakalım. Topluca hiç strese girmeden izlerim. Hem 8 sezon yayınlamış daha ne istiyosun doyumsuz insan.

Son olarak bu stad güzel, depremde filan sağlam olur:p

Neyse, nice 300. yazılara efenim, sevgiler, saygılar:D

Mr.E dedi ki...

@Joy öncelikle edebinle gel! Höt! ne o facepalm falan!! :D

Ayrıca izle tabi bundan neden kusur kalıyorsun, kalma :P

Farkında mısın yazının başından beri olumsuz bir hava, bir şikayet bir yergi...

House'u izlemeye başladığında neden 8'de bittiğine isyan ettiğimi daha iyi anlayacaksın çekirge..herşeyin zamanı var sabret

Stad güzel tabi gidip oraya mı yerleşmeli, hem depreme de dayanır bu... hahahaha

İzlediğiniz için teşekkür ederim nice 300lere hep beraber diyorum

Heidi Glennis dedi ki...

hahaha brothaaaa !
ehi.
demeeek üç yüz olmuş vayst beeh!

o zamansaaa...
hadi bunu kutlayalımmm ! <3 vuhu.

o değil de çok tatlı olmuş çizim yeşil yeşil gözler ehi ^^


o.0 o stickkerlar benim olsun mu çalayım mı ben onlar ne güzeller öyle yapıştırmaya kıyamam birlikte uyurum dördüyle de hem de asdlkj

ahahah stada baaak :D
ve house bi zahmet bitsin aa.
bu ne be.
sevgilim izliyor, babam izliyor abim izliyor yiter yea.

Mr.E dedi ki...

Sistaaaaaaa!!!

Kutlanmalı, Tüm yurt dışı temsilciliklerinde coşkuyla kutlanasın ^^

çizimin beğenilmesini sevdim bugün iyi iyi devamı için motive edici oluyor

Stickerlara uzanan eller kırılır...başucumda sopa var yaklaşma :)

House da bitmesin hep yayınlansın, bir "Bizimkiler" bir "The Simpsons" olsun hatta gönül ister ki bir "Yalan Rüzgarı" bir "Cesur ve Güzel" olsun ama yok yapımcı vanayı kapatıyor ne yazık ki :(

Laliş dedi ki...

Yaşlandın mı acaba sen artık? Blogger dedesi mi oldun acaba?

Leyla ile Mecnun olmasa pazartesi günlerinden nefret etmeye devam edecektim. Senin ağzından çıkanla kulağının duyduğunun bir olduğu tuttuğu oluyor mu hiç? :)

Çizim süper komşu,böyle çizmeye devam edersen belki dizi ekibine dahil olursun. Belli mi olur :).

House gelince; bitirmeleri üzücü ama en doğrusunu yapıyorlar. Tadında bırakıyorlar. Tadında bırakamayan diziler çok sıktı. Mesela How I Met Your Mother. Öylesine bölüm çekiyorlar resmen. Bir tanışsa da anaları ile, biz de rahatlasak :D.

Yorumlarda Spartacus'u de gördüm sanki. Yenisi eskisi kadar tutkulu olmamış ama yeni Spartacus'de idare eder.

He bir de; benim ruh halim o duvarındaki yapışkanlar gibi, aynııı =).

Mr.E dedi ki...

Blogger dedesi 1000 post sonunda olacam bence daha erken :))

Leyla ile Mecnun candır, ilk bölümden başlamıştım izlemeye bu gidişle bu pazartesi değil ama ondan sonraki pazartesi televizyondaki sayıya yetişirim gibi geliyor :)

House bitemez kalbimde yaşayacak ^^
How i met your mother da Barney'in ekmeğini yiyor şu an başka bir şey değil yani bakalım o nereye kadar devam edecek öyle

Spartacus yok yorumlarda ama senin göresin gelmiş komşu sanırım o da ruh haliyle alakalı ;) :))))

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Master! 300 mü?
Neyse ,
tez yazıyormuşsun, habarım var, uaeh dün de seni bulmuşken şarjın tükenmesi. reva mı bu?!? hea?!
mecnun, perfecto! hangi dilde bu?
o duvardakiler, güzel olmuş güzel ama evet daha güzelleri vardı.
stad olayına girmiyorum, dikkat kaya düşebilir tabelası göremedim.

Heidi Glennis dedi ki...

ben anlamam o sticker lar benim olacaaaaak

Mr.E dedi ki...

@Çekirge bazen öyle yazıyorsun ki dekoder arıyorum :D

Ama sağol :)

Mr.E dedi ki...

@Ufaklık bak geliyor beş kardeş haa!

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Ben bile kendimi anlamıyorum Master, düzgün yazcam bi dahaki sefere.

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Stickerlar tam olmuş, ben de sipariş versem verebilirmişim onlardan:)
300 post epey iyi, çalışkan bir durum. Tebrikler!
Burun kıvırmak için söylemiyorum, benim dizi kültürüm hiç yok. Sağdan soldan duyduklarım var. Gülse Birsel`in yeni dizisini duydum mesela, takip edeyim dedim ama ya gününü unutuyorum, ya da evde yokum:)
Tez için kolay gelsin diyorum.
İyi pazarlar:)

Mr.E dedi ki...

@Umut :D alem adamsın :)

Mr.E dedi ki...

@Semi Stickerlar süper, sabah uyandığımda yüzüm gülüyor bunlar sayesinde :)

300 post aslında hedefimin çok gerisinde bir durum..ilk başladığımda günde 2-3 post atardım, tez nedeniyle şimdi 2-3 günde bir post atabiliyorum

Arada iyi geliyor özellikle de bu :)

Çok teşekkür ederim iyi pazarlar :)

huyumkurusun dedi ki...

House bitiyomuymuş :s 8 iyi rakamdır severim ama bitmeseydi iyiydi.:)

Mr.E dedi ki...

Valla sorma bugün okuduğum kadarıyla finali Mayıs'ta yapacakmış..Bu da demektir ki bu sezonu bitirecekler..Dediğin gibi 8 iyi ;)