22 Ocak 2012 Pazar

Tez kafası

Kafa bu hale gelince ara vermekte fayda var

16 yorum:

Joy dedi ki...

Güzel kafa:D Sen biraz ara ver tabi, 1 günde fazla yüklenmişsin:D

Adsız dedi ki...

Apple mi o? Olm burda cok ucuz :P (Baya bi alternatif yaklasim :))
Gizem

Mr.E dedi ki...

Durup durup birden abanıyorum, kafa sürmenaj yaşayacak böyle devam edersem :)

Mr.E dedi ki...

Apple değil valla, logo üzerinden basit komiklik yapayım diye çizdim onu :D

Deja Vu dedi ki...

hahahh :):) dinlenmelisin :):)

Mr.E dedi ki...

Direkt gittim yattım zaten, kafayı sıfırladım, kaldığım yerden devam edebilirim artık :D

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

Hahah çok güzel :D
Ah bir de sizin şu kalemleri çok seviyorum ben.

Mr.E dedi ki...

Mala bağlamanın cana gelmiş hali bu :D Bu arada haklısın, ben de seviyorum onları ^.^

crazywomanrosemary dedi ki...

KAFA AYNEN BÖLE Mİ YANİİİ? ;))


Gerçekten resetlemek gerekiyor ara sıra..:))

Mr.E dedi ki...

Dün gece böyleydi, bu akşam da bekliyorum benzer bir performansı :)

Medanşeri dedi ki...

çok güldüm, güzel bir çizim olmuş ama. (((:
ben atlattım o günleri, tezim hazır artık, derslerim de bitti, geriye bi savunma kaldı, kafam güzel yani artık darısı başına... (((:

Mr.E dedi ki...

Valla son anda parmakları çizerken sıçtım onun dışında beğendim bende :D

Valla bugün bir strüktür çıkarttım da ne üzerinden gidebileceğimi biliyorum artık sanırım artık daha az böyle olacak kafam ama olsun :)

Sana da şimdiden bol şans ;)

Kuul'umsu Kadın dedi ki...

haha şahane! ben de bu kafadan yaşıyorum ama adı "tez kafası" değil benimkisinin. o değilde yarın tez kafası günlerime yeniden adım atabilirim ben. heycanladım şimdi ^^ hem bu kafa bile özleniyo, valla bak :)

UnalOzger dedi ki...

oh şokella olmuş böyle kafaya can kurbann http://www.youtube.com/watch?v=YR5ApYxkU-U hattaaa

Mr.E dedi ki...

Kuul'umsu Kadın bu kafayı değil, eğlenceli olanı seviyorum. Bu iyice betona bağlamak :)

Mr.E dedi ki...

Emmiii :D ben olmuşum zaten The Wall :))))))