29 Ocak 2012 Pazar

Tam o sırada 26

Bu sefer gol ulan!!

30 yorum:

Laliş dedi ki...

Bahis falan mı oynadın komşu, hayrola ? :)

Mr.E dedi ki...

Yok komşu, ayağına çok güzel oturmuş...dedim blogumdaki isyanımı gole yansıtayım :D

Hazel dedi ki...

izlemeden yorum yazabilir miyim :( nolur.
:(
(yazdım)

ehi.

Mr.E dedi ki...

Şimdiye kadar karşılaştığım en enteresan yorum oldu bu :D

Hazel dedi ki...

hahah napayım işte marjinal olunca insan ( dum tısss. siyah rayban gözlüğünün üzerinden bakış atar göz kırpar )

ya izlemek istemedim maç pek sevmem :(

Mr.E dedi ki...

O zaman neden buna yorum geldi? :)))))))))))))))))))))))))))

Laliş dedi ki...

Bir Halil Sezai efekti gördüm ben sende :D.

Hazel dedi ki...

başına bela aldın demiştim ^^
ehe.
en gizli saklı eski postlarına yorumlar atacağım çünkü ben hiç bi işi olmayan dayaklık kardeşim nihaha.

Mr.E dedi ki...

@Laliş hahahaha bugün onu diyordum saçlar dağlınca Halil Sezai'ye bağlıyorum diye :D

Demek ki içime işlemiş...İmdak!

Mr.E dedi ki...

@Hazal :))) Sesli güldüm :D Hoşgeldin tekrar baş belası gel bakalım :D

Laliş dedi ki...

Sen biraz sarışın Halil Sezai olursun sanki ama böyle yakışmaz da değil sana o hava, isyankar komşuu =).

Mr.E dedi ki...

İsyanımı Halil Sezai bastıramaz....o daha dünkü çocuk :)

Laliş dedi ki...

Havanı yesinler ^^.

Mr.E dedi ki...

Müslüm Gürses görmüş neslin evlatlarıyız...Halil Sezai de kim allaaasen :)

Laliş dedi ki...

Evet ben bunu göz ardı etmişim. Kusura bakma komşu. O zaman Orhan baba'yı da göz ardı etme; Batsın bu dünya! :P

Mr.E dedi ki...

Arabesk ve Protest müzik ile çağdaş bir nesile Halil Sezai limonata olur :D

Laliş dedi ki...

sen noktayı koydun :D:D.

Mr.E dedi ki...

Net :)

Hazel dedi ki...

hihi hoşbuldum abiciğim ^^
şuan bir bardak çizmekteyim ve cam negzel bişeydir yahu.
ya ben senin de ufak çizimlerini özledim yapsana sen de ^^

Mr.E dedi ki...

Cam güzeldir :) Kolay gelsin çok

Çizim yerine bu aralar başka projelerim var bakalım...biraz zaman ve motivasyon bulursam yapacağım :)

Hazel dedi ki...

saoll :)
ah bulaşıkları yıkayıp devam ediciim çizimime :/

evde her iş bana bakıyor bu aralar...

uuu heyecanlandım. hihi.nasıl bişeyler acaba ^^

Mr.E dedi ki...

Süprizimden sual olunmaz :)

Hazel dedi ki...

:(
beni kıracak mısın ( yavru kedi bakışı)
ehe.
tamam tamam zorlamicam.
yaa ben de heveslendim ben de kardan adam yapcam.
fotoğrafını çekip de koycam ehe.

Mr.E dedi ki...

Yap hadi bekliyorum o kardan adamı genç! :)))

Hazel dedi ki...

ehe he ^^
ama seninki gibi tatlı olmayabilir :(
BEN DEVASA BOYUTTA YAPCAAM NİHAHA.

Mr.E dedi ki...

Burada da artık o kadar kar var ama ben kavdanadamımı değiştirmeyeceğim :)

Hazel dedi ki...

:(
değiştirme zaten onu. Yeni bir tane yapabilirsin bence.
Kardeşi olsun :)

Mr.E dedi ki...

Şimdilik iyice yağsın şehirdeki işimi halledince yaparım artık :)

Doğuştan Dalgalı Saçlı Kız. dedi ki...

efsane. net efsane.

Mr.E dedi ki...

Çok temiz oturmuş :)