6 Ocak 2012 Cuma

Tam o sırada 24


Langırt Freestyle

12 yorum:

Hazel dedi ki...

öh yani öh.
ben on adımda atamıyorum :(
hatta hep ters tarafa döndürüp kendi kaleme atıyorum yaa :(

Mr.E dedi ki...

Valla kalede oynuyorken gol atıyorum ama bu abininki saygıyı hakediyor :D

Sazan dedi ki...

Langırt oynamayı özlemişim, onu anladım...

Hazel dedi ki...

bir ara oynayalım ehe .d

Mr.E dedi ki...

@Sazan langırt özlenmez mi be ya :D

Mr.E dedi ki...

@Hazal :)) OYnayalım hatta blogpost langırt ligi mi kursak ? :P

Hazel dedi ki...

ahaha harika olur :P ama ben fasulyeden başlayayım mı :( öğrenene kadar ehe.

( not: cidden internet üzerinden bi yolu olsa da oynasak, buluşmaya gelince kimsecikler istemez :I)

Mr.E dedi ki...

İnternet üzerinden langırt mı oynanır be ya :)

Hazel dedi ki...

belli olmaz, her şey yapılıyor artık -_-

Mr.E dedi ki...

Çok cool :)

Jove dedi ki...

öhaaaa.

Mr.E dedi ki...

Tartışmaya bile girmem :)