29 Ocak 2012 Pazar

Kariyer mi değiştirsem acaba...?


Bazen spamlarda ne var diye açıyorum...geçen gün bununla karşlılaştım. Dedim vay arkadaş spam dünyasında giderim varmış. Sonra bir arkadaş uyardı "ama ödeme -ytl- üzerinden" diye. İşte o zaman bütün hayallerim yıkıldı. Teorik bile olsa yok pahasına kirletilmiş hissediyorum...

Burcu Yıldız isimli spamgüzeli arkadaşın mail adresimi nereden bulduğunu ise hala araştırıyorum. Hayır kim verdiyse söylesin vallahi kızmayacağım dedim hala kimseden ses yok...madem bir bok yiyorsunuz haberim olsun ulan!

33 yorum:

Joy dedi ki...

Zaten çalışmıyosun.. Tez yazıyorum diye bizi mi yiyosun Mr. E hıı?? Ekmek parası sonuçta bişe demeyiz bak:D

Yıkılma sen, bir kere mail adresin ellerine geçti mi tekliflerin sayısı çoğalacaktır:D

Mr.E dedi ki...

Asıl beni yiyeceklermiş farkına varmasam eyvah eyvah :D "Ekmek parası sonuçta" lafınla da akıllara İsmail abiyi getirmedin değil hehehehehe :D

Değil mi teklifler artacaktır şimdi......bilgisayarı komple mi yaksam acaba? :)

crazywomanrosemary dedi ki...

İnsanlar nelerle uğraşıyor yahu! ;)

Yoksa sen ?..;))

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Yaa o spamları nasıl bir açmaya korkuyorsam sanki açar açmaz bilgisayara virüs falan allah ne verdiyse dolcak gibi hissediyorum heral :D bide 3000 fena değil niye öyle diyon ki :D

Jove dedi ki...

hadi yine iyisin.........
ANLIYALIM ;))))))))

Mr.E dedi ki...

@CWRM eyvah büün sırrım ortaya çıktı!!! :p

Mr.E dedi ki...

@Sylvie 3000 gayme iyi para ama tl olursa :p boşuna mı sorguluyorum ben kariyer değişikliğini :))))))))))

Lô - Lâ dedi ki...

Hilarious .... : )

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

3000 fena da değilmiş:))
Benim spam olayım da ilginç, epey süredir aynı mailler düşüyor. Açmıyorum ama konu kısmı ilginç, penis büyütmek ister misiniz türü konular:)))

Mr.E dedi ki...

@Jove şşşş çaktırma ;) :P

Mr.E dedi ki...

@Leyla isn't it :D

Mr.E dedi ki...

@Semi'nin mutlu elleri

Hiç fena para sayılmaz :))))

Ayrıca hatasız kul olmaz, spam da olsa o da Allah kuludur :D

Hazel dedi ki...

olan o ufacık minnacık iğne deliğinden geçebilecek psikolojimi de daha demin bok çukuruna yolladık efenim.

o değil de aklıma bak ne geldi,
bir ara bambaşka insanlar olmaya karar vermiştim.
hani "rolün havasına girebilmek" için ( çizim için yazı için oyun için ) farklı yaşamlar tadacaktım.
tabi hayat kadınlarının durumunu da merak ettiğimi düşündüğümü farkettiğimde "lağn manyak mısın bas git hazal çarpcam yüzünün ortasına" dedim kendi kendime.
bu da böyle bir anımdı.

not: biz seni her halinle seviyoruz Mr. E ^^ hem nolmuş yani o da bir meslek baksana talepler de maşallah iyi yani.

Lô - Lâ dedi ki...

oy mate, lol .. dont wanna put you on the spot, but babe you aint a saint, no' ... ánd how cooliow is that ; )

also you dearest dearest misfit, youve been spamming us with your megalomaniacity since everrr , hence -how 'gorgeous' ánd 'handsome' you believe to be, so claim the cash and make us proud ...

yeahyeayeaaah : )

Mr.E dedi ki...

@Hazel bu aralar biraz sıkıntın var farkındayım ama değmez her ne sıkıyorsa canını boşver

Beni her halimle sevin, talepler beni şımartamaz ben hala neysem oyum :)

Mr.E dedi ki...

@Leyla hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

cash doesnt worth anything so if i calaim anything that will make me cheap....very cheap indeed :P

crazywomanrosemary dedi ki...

Ölme emi! Kmedi oldu bu post yazın..HEH LEYLA NIN DİLİNE DÜŞTÜN..:))

HAH ŞİMDİ KURTUL BAKALIM..:))

Lô - Lâ dedi ki...

cheap can be satisfactory as well, just dont be a sheep.. Yet another paradox when making a (crucial) choice, i know .... vuuuu very verrryyy deep ..

Aight

Mr.E dedi ki...

@CWRM sorma yandık ki ne yandık :D

Mr.E dedi ki...

@Leyla hahahahaha eğlendin bakıyorum :D

Lô - Lâ dedi ki...

Material bol ne yapayim .. Arti, elime firsat gecmis huhuu :))

Kreeyzi gadun, operim :)

Mr.E dedi ki...

hahahahaha hiç bir fırsatı kaçırmayın zaten hiç biriniz haha :D

crazywomanrosemary dedi ki...

Lô - Lâ; Yapma ya ! Zaten bloğa giren erkek bloger sayısı az..bir de sen kaçıracaksın şimdi..

yok yok ben sana inanıyorum Mr. E..;))

Mr.E dedi ki...

@CWRM Ben kaçmam ya panik yok :D Durum kontrol altında ;)

crazywomanrosemary dedi ki...

OKEYTO ! PANİK YOK! ;))

Lô - Lâ dedi ki...

Yorumlarimda latife var kreeyzi. Yoksa bay e. beni hiiiiic alttan almaz, bilirim ben onu :) i ih, almaaz :)

Mr.E dedi ki...

Bu arada blog alemi bu konuyu bekliyormuş onu farkettim :D

Hazel dedi ki...

hahah teşekkür ederimm :)
abim olsa bu kadar severdim ehi ^^
ama bir abim yok :(

Mr.E dedi ki...

@Hazal tamam sorun değil, gerçeğinin yerini tutmasa da senin blogabin olurum :)

Hazel dedi ki...

ov ye diyorum ehe.
başına bela aldınn ^^

Mr.E dedi ki...

Kötüye bir şey olmaz ;)

Doğuştan Dalgalı Saçlı Kız. dedi ki...

valla ben vermedim :D ama hep derim, jigololuk baya kârlı iş :D

Mr.E dedi ki...

Sorma sorma sırtım yere gele gele sırtım yere gelmezzdi :P