5 Ocak 2012 Perşembe

İstanbul #4








10 yorum:

Lô - Lâ dedi ki...

Bu kez diyorum ki, bunlardan bendede var hayyttt :))

Nays perspective babe ..

Joy dedi ki...

5. ve son fotoğrafı favorim ilan ediyorum.

Love Tea iyiymiş^^ Tabi her gittiğimde böyle çeşitli çaylara heves edip almam, sonra bir içimden sonra siyah çayın gözünü seviim diye bir köşeye atmam da tam günahlık ya neyse:)

Mr.E dedi ki...

@Lo-la görelim diyorum sayın hocam :)

Mr.E dedi ki...

@Joy yatacak yerin yok haklısın :P

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Master! love demek ha! :D Aşk adamısın valla billa! :D
Bu arada uzakdoğulu ablamın o yüz ifadesi ödül getirebilir. "La bu nea!? gibi bi ifadesi var"

Mr.E dedi ki...

Love tabi çekirge :)

Suratta da bence nereden geldim ben buraya ifadesi var :)))

crazywomanrosemary dedi ki...

1,4,6 bayıldım yaaa! hepsi güzel ...:))Sen bu foto işinde iyiden iyiye başarılısın sölimmm..;)

francesca mckennitt dedi ki...

Ben son fotoğrafa bayıldım, en güzeli o bence :)

Mr.E dedi ki...

@CWRM sankii..... :P Çok teşekkür ederim :)

Mr.E dedi ki...

@Fran sen de eski aktarcılardansın desene :)