27 Ocak 2012 Cuma

Bok dondurgacı

Joy'un paylaştığı son yazısında da belirttiğim gibi bu savaş demektir! (Henüz Laliş'e kafa tutabilecek kadar kar yok burada o yüzden Joy ile idare edeceğiz savaşta :P ) Bu savaşta ise en büyük yardımcım doğum günümde kuzenimin hediye ettiği makrotüpüm olacak sanırım :)

Lafı daha fazla uzatmadan, seneler sonra Florya'da kar görmenin verdiği heyecan ile ilk saldırımı yapayım :)

Yaşasın makrotüp!!!

Karkuluk

 Dışarıda neden asılı eşya bırakmamak gerek #1

 Ve resmi olarak kış gelir 

 Kaşıkla stayla

Gradient

Not: "Bu ne yeaaaaaa bu da kar mı?!" diye iç ses çıkartanlara bilgi; fotoğrafı çektiğim yerin rakımı 10 :)

29 yorum:

Joy dedi ki...

Benimle idare etmek heee?? Dur sen dur tüm hazırlıklarımı yaptım, çıkıyorum dışarı:D

Makrotüpüm yok diye biraz ağız burun büksem de, pes etmiyiciğim.

Fotoları sevdim tabiii, kar nerede olursa severim ben:D Kapıdan dışarı çık az, bissürü foto bekliyorum ona göree:D

Mr.E dedi ki...

Go to power? :)))))

Ben de çıkıyorum birazdan, görüşeciiiz genç :)

francesca mckennitt dedi ki...

Niye yaa gayet de kar gördüm benim 3 sene önce, 4 sene önce, 5 sene önce... Hatta bizim sınıfın penceresi tam da yokuşa bakardı, karlı günlerde kayıp düşen öğrencileri izlemek en büyük hobimizdi:)) 4 yıl Florya'da okudum da ben, lise yıllarım orada geçti hep, pek severim :)

Laliş dedi ki...

Noluyor burda? Beni şu lapa lapa yağan karın altında fotoğraf çekmeye zorlamayın fena olur :D.

O değil de Mr.E; sen Floryalı mıydın ya? Ben 1992-2010 arasında orda oturdum :D. Şenlikköy mahallesinin her sokağında izlerim vardır. hey gidi hey :D.

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

Bi sakin olun lütfen ya. Vala şu son günlerde kıskançlıktan klavyemi parçalamama ramak kaldı.

burada hava 12 derece ve en soğuk günleri yaşıyoruz.

hayatında 2-3 defa kar görmüş biri olarak sesleniyorum:

YAZIK DEĞİL Mİ BİZE YA?

Hazel dedi ki...

kar kar kar İstanbul'da kar vaaaar ^^
bence çok güzel oldu yaaa hihi.
ben de çekeceğim koyacağım da makine bozuldu bi ayarlayabilsem :(

Mr.E dedi ki...

@Fran sen bize çok yakın okumuşsun :D Hatta doğru anladıysam bizim ev o yokuşun lojmanlar tarafında kalıyor :D

O dediğin dönemler sizin okulda olduğunuz vakit ben de İzmir'de oluyordum ondan görmemiş olabilirim bence hı hı evet ^.^

Mr.E dedi ki...

@Laliş, neredeyse doğma büyüme Şenlikköylüyüm :) 4 sene şenlikköysporda oynamışlığım bile vardır yani o derece içindenim yani :)

Mr.E dedi ki...

@Kırmızı Başlıklı pollyanna

Sakin ol ve o klavyeyi yavaşça yere bırak...geçti tamam sakin :)

Orada hava öyle olabilir, ben de 5.5 sene İzmir'de okudum o yüzden böyle görünce bokunu çıkartmazsam rahat edemem :)

AYrıca yazık değil hayatında 2-3 kere görmüşsen, biz sana katalog çekimi gibi çeşit çeşit kar gösteriyoruz bence teşekkür etmen lazım bize :D

Mr.E dedi ki...

@Hazel Az sonra çirkinleşeceğim fotoğraflar konusunda, o zaman rapor halinde okursunuz İstanbul'da karı :)

Hazel dedi ki...

:( ama..
olmadı bu.

Mr.E dedi ki...

Surat asma, tadını çıkart ;)

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

teşekkür ederim :)
klavyem de teşekkür ediyor ;)

Hazel dedi ki...

tamam asmıyorum
bak kocaman gülümsediim.
ya o değil de çok sıkıldım ben ya.
babamla müzik dinliyorum o haldeyim.

Mr.E dedi ki...

@K.B.P klavyenin hayatını kurtardın ;)

Mr.E dedi ki...

@Hazel valla ben de çıkıp kardan adam mı yapsam yoksa yatıp sabahın köründe mi çıksam onu düşünüyorum :)

Hazel dedi ki...

ben doydum sen doymadın mı bre adam derim ben sana.
kardan adam yapmayalı oluyor bayağı :/
bak 18 senelik yaşam formuyum ama sıkıldım yani.

Laliş dedi ki...

Ben 4 yasindayken tasinmisiz ama bende oyle syilirim :). Komsuymusuz haberimiz yok :). Selim pars lisesini hatirlar misin? Ilk okul 3 te basladim, lise sonda mezun oldum ordan :) . Bir ust sokagimiz diye annemler hep oraya yolladi

MOMOL dedi ki...

ben bu kadarına bile hasret kaldım, 2 senedir kar yüzü görmüyorum yahu :/

Mr.E dedi ki...

@Hazel sence doymuş gibi duruyor muyum? :)

Yarın tematik bir şeyler de planlıyorum...eylemlerim sürecek :)

Mr.E dedi ki...

@Laliş O zaman bir sonraki yazıda sizin sokağı görebilirsin uyarayım :D

Mr.E dedi ki...

@Momol o zaman şimdilik görmen için yapabileceğim bu kadar :) Bir de kar duasına çıkabilirim çok ısrarcı olursan :)

Hazel dedi ki...

hahah.
hadi bakalım.

francesca mckennitt dedi ki...

Olabilir evet mantıklı:) Bence doğru anlamışsındır, Florya'da lise adına pek seçenek yok malum, Şenlikköylü genç olduğuna göre uyandın direk sanırım :)

Mr.E dedi ki...

Ben yıllar yılı oradaki toprak sahada top oynadım. Ne zaman oraya asfalt döküldü ve pazar yeri oldu; ağlayacaktım sinirimden

Doğuştan Dalgalı Saçlı Kız. dedi ki...

birankaradeğil azizim.

Mr.E dedi ki...

Yabırahaalaasen!

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Master! Makro tüpü falan bırak!
- Master'a Not : Lütfen kar manzaralı panorama olsun bu blogda, gözünü sevdiğim yap artık şunu?!

Mr.E dedi ki...

İstanbul'da o kadar kar ile nereyi çekeyim karlı panorama Allah'ını seversen çekirge :)