30 Ocak 2012 Pazartesi

Bazen hayat çok zor

14 yorum:

Laliş dedi ki...

Tam benim şuandaki halim :).

Mr.E dedi ki...

Defterinin yanında kalemin, silgin ve kalemtraşın da böyle hazır bekliyor mu? :)

Laliş dedi ki...

Silgim de var, kalem traşım da var, kalemim de var. İnanmayacaksın ama var :). Çünkü kurşun kalem kullanmak daha hoşuma gidiyor benim :). Uçlu olanı çok nadir kullanırım ;).

Mr.E dedi ki...

O zaman hak verdim komşu :D

Laliş dedi ki...

Şuan hayat çok zor komşu, ağlanacak halime gülüyorum valla :(.

Mr.E dedi ki...

Sana çay ve çikolata yazıyorum günde iki defa yemeklerden sonra :)

Laliş dedi ki...

Ya senin amacın bana kilo aldırmak mı çok ayıp :D. Benim ilacım spor komsu, başlıyorum bu hafta. SOnra bende ki enerji patlamasını görün ^^.

Mr.E dedi ki...

O da olur :)

Doğuştan Dalgalı Saçlı Kız. dedi ki...

çizimine gurban <3

Heidi Glennis dedi ki...

bazen de çizimler çok tatlı oluyor, alcaksın yanında yatcaksın o derece :)

Mr.E dedi ki...

@Dalgalı kafa şukuna gurban <3

Mr.E dedi ki...

@Heidi hayat çok zor ondan böyle yoksa fırlamanın teki kerata hiç bakma böyle olduğuna :D

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Buluta bir şey yazmaya hiç gerek yokmuş, yüz ifadesi o kadar her şeyi anlatıyor ki:))

Mr.E dedi ki...

Bulutunun içini bile ödev ciddiyetinde dolduruyor asıl acı tarafı o :)