2 Ocak 2012 Pazartesi

Araf'ta Kalanlar

Bu yazı arada kalmışların çığlığıdır. Her sene "En iyi yardımcı erkek/kadın oyuncu" oskarı sahiplerinin feryadı, karakter oyuncularının isyanıdır.


Şaka lan şaka böyle girince çok ağır bir yazı yazacakmışım gibi oldu farkındayım :) Araf'ta kalanlardan kastım 30-31 Aralık ve 1-2 Ocak tarihinde doğanlar (Burada "sene başında yazdıralım hesabı kolay olur" diye doğum tarihi 1 Ocak olarak planlananlar da aynı kümedeler).

Genelde ortamın popüler çocuğu "Yılbaşı"nın gölgesinde kalır bu güzel insanların doğum günleri. Doğum gününe yakın hafta sonu genelde yılbaşı vardır, ya da yılbaşın'dan sonraya denk geldiği için kimsenin mecali kalmamış olur. Küçükken iyidir, hediyeler duble duble gelir. Sonra büyümeye başlayınca hediyelerin yarı yarıya azalması insanı bunalıma sokar, "kimse artık beni sevmiyo bühü bühü" olursunuz. Bazen "hadi gel senin doğum günün aradan çıksın" diye yılbaşında fazladan bir bardak bir şey ısmarlanır. Garip, alışılması zor, ikircikli (bu kelimeyi hangi yazıda kullansam diye düşünüyordum buna kısmetmiş) bir durumdur anlayacağınız.

Şimdi bu kadar lafı neden ettim?

Bugün benim gibi 10 numara şahane bir insanın dünyaya gelişinin 28. yıl dönümü. Çoğu okul benim sayemde bugün tatil mesela...yaaaa şahaneyim derken boş laf yok :) Yurt genelinde üniversite öğrencileri tarafından coşkuyla karşılanan final tatilinin başlangıç sebebini de böylece açıklamış bulunuyorum..Sevildiğinizi bilin gençler ;)

Bu arada bu kadar atıp tutmama rağmen ben ne yapıyorum? 1 Ocak sabahı (13.15'te başladı mesela benim sabahım) Mardin'deki şantiyeden gelen telefonla başladım 2012'ye. Yıl sonu hesapları bitirip z raporu almam gerekiyormuşçasına bir gaza gelip 30-31 Aralık'ta oturup 14 sayfa tez yazmamla başlayan çalışma süreci, Ocak'ın ilk iki günü itibariyle de devam etmekte. Kütüphanede tez ve şantiye işleriyle dolu dolu bir doğum günü geçiriyorum..Bir doğum günü en fazla bu kadar yalan olabilir diye düşünüyorsanız merak etmeyin lisans boyunca her sene çizim yaptım yılbaşı+doğum günümde o yüzden artık don durmuyor :)

Velhasıl-ı kelam bugün ben doğdum, kutlu olsun!! 

Buyrun buradan yakın ;)

22 yorum:

Lô - Lâ dedi ki...

ah ah bileydim .. onceden bileydim : ))

kutlu olsun sevgili E.

Iyi ki dogdun ki sen ..(evet, bunu tum samimiyetimle yaziyorum sana . )

mardin kapi sen gelsin emi ..

MÜTEMADİYEN dedi ki...

Bol çizimli, bol gollü Mutlu Yıllar sana o zaman :):)

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun genç adam ben seni 25-26 gibi tahmin ediyordum ki. Bunu da karşıdaki insana verdiğin samimi duygular kem küm'den yola çıkarak.
28 - 30...
3x'ler fena, insan kendini yaşlandım lan ben moduna sokuyor. Etraftan izlenimlerim...
Blogda tanımaktan mutlu olduğum insan iyiki doğmuş.

Mr.E dedi ki...

@Lo-la bütün samimiyetimle teşekkür ediyorum :) Mardin'den gelsem çok şahane olur artık ama olsun :)

Mr.E dedi ki...

@Mütemadiyen Bu sene hepsi gol olacak, hissediyorum ;)

Lô - Lâ dedi ki...

İlla mardin'den mi gelinmeli. Gonlumden koptu .. :(

Mr.E dedi ki...

@UmuT Valla kafakağıdında ne yazdığını çok iplemiyorum, iplesem böyle foto mu olur allaasen :D

3x olsun 4x olsun hiç sorun değil :)

Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için :)

Mr.E dedi ki...

@Lo-la tamam peki bozulma :) Hemen alınmaya meyilli insan :)

Lô - Lâ dedi ki...

Dayksiz bir yil olsun guzel insan :)

Yok alinmam, abartma hı :)

Mr.E dedi ki...

Tamam anlaştık o zaman ;)

Sam dedi ki...

aaa geç kalmışız... kutlu olmuş olsun o zaman :)

Mr.E dedi ki...

Çok teşekkür ederim ki :)

bayan mikrop dedi ki...

ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
hepide börttey tu yuuuuuuu ozaman sana

bende 22 gün sonra doğcam henüz kazı aşamalarındayım şoaan fjdfjhjf

yupüüüüyupüüüüüü

Mr.E dedi ki...

pek tenk you pislik!! :)

Joy dedi ki...

Her şey iyi hoş da o son şarkı olmayacaktı:) Boş bulunup irkildim resmen:D

Sizi tanımamıza vesile olan bu blog aracılığıyla da gününüzü kutlayayım madem. İyi ki doğmuşsunuz^^ Bak yaşınıza hürmetten sizli bizli bile oldum peeeh:D

Mr.E dedi ki...

Süprizli şarkıya denk geldin :)

Ayrıca ben gencin edeplisini severim aferin evladım :P

francesca mckennitt dedi ki...

yine çok mütevazisin malumatfuruş :))
ama yine de iyi ki doğmuşsun!

Mr.E dedi ki...

Artık toplum buna hazır o yüzden bu yüzümü gizlemiyorum :P

Çok teşekkür ederim ^.^

Kuul'umsu Kadın dedi ki...

kutlarım! mutlu yaşlar :)
kısa süreli bi'empati kurdum da böyle 2 dakikalığına falan senmişim gibi hissedip hemen vazgeçtim. ama seni 2 dakikalığına da olsa anlamış oldum :)
daha güzelleri daha özelleri olsun, çizimler ertesi güne olsun! :))

Mr.E dedi ki...

Hoşgeldin :)

İki dakikalığına da olsa empati kurmak önemli :) Sonunda çizimler ertesi güne olsun mantıksal bağını kurabiliyoruz böylece :P

crazywomanrosemary dedi ki...

Senin kuul duruşun ele vermeliydi..hah tipik oğlaksın hımmm!
İyiy ki doğmuşsun..iyi ki blogcanlarımdansın..:))Nice mutlu yıllara sevdiklerinle ve sevenlerinle birlikte..:))

Mr.E dedi ki...

Çok tipik bir oğlağım blog sayesinde ne de güzel arkadaşlarım oldu inşallah hep beraber uzun senelerimiz olur ^.^