16 Aralık 2011 Cuma

Uuuu Mimlendim beybi! #28

Yeni yıl mimi gelmiş bu sefer Joy'dan. Konu basit; yeni yıl için istediğin 12 şeyi yazıp 12 kişiyi mimleyeceğiz.

Sorusu olan? 








Güzel, o zaman başlayalım maddelemeye;


  1. İnsanların birbirlerini, anlamasalar bile, en azından dinleme olgunluğunu göstermesini istiyorum. Dinledikten sonra dile getirilen fikirlere katılmak zorunda olunmadığı, ama bunu konuşularak ifade edildiği bir çevre hayali içerisindeyim. Ve bunun için eğer çevrem değişmiyorsa ben çevremi değiştirebilirim...aaaaaaaeeevet anladın sen onu ;)
  2. Severek yaptığım bir işim var. Bu severek yaptığım işi, yine aynı heyecanı yaşayan insanlarla beraber yapmak istiyorum. "Neden?" değil "Neden olmasın?" ın sorulduğu, kuru eleştirinin değil üretimin önemli olduğu bir yerde çalışmak istiyorum. Eğer çevremde bunu bulamazsam belki de ben bunun olmasına önayak olabilirim...süpersin bak bunu da çaktın ;)
  3. Kız arkadaşımla daha çok vakit geçirebilmeyi istiyorum bu sene. Bilmeyenler için kısa bir özet geçmek gerekirse; çıkmaya başladıktan 2 (yazıyla iki) gün sonra Mardin'e gidip, arada kısacık gelmelerimi saymazsak Eylül'de döndüm. Şimdi de bir nevi uzak mesafe ilişki modundayız, evlerimizin arası hemen hemen 50-55km mesafede..durum böyle olunca istek de bunun iyileşmesi yönünde oluyor haliyle
  4. Maşallah diyeyim 2011'de iyi gezdim çok şükür. Bu sene de en az geçen sene gezdiğim kadar gezmek istiyorum. Gezmek, görmek, fotoğraflamak, tatmak, öğrenmek istiyorum ooooo evet bebeğim bunu çok istiyorum....belki birinci madde ile bunu çakıştırır ikinci maddeye bulaşırım ortaya çıkanla...kim bilir :)
  5. En kazasız belasız şekilde tezimi bitirmek istiyorum. Hatta tezime özen göstermek istiyorum. Üniversite hayatım boyunca sıçtın mavisini görmekten bıkmadan, ders almadan her seferinde aynı boku yedim. Bu sefer erken bitirip detaylarıyla uğraşmak istiyorum
  6. Ölçekleri farklı olabilir hiç bir sakıncası yok, çeşit çeşit model adamım ya da oyuncağım olsun istiyorum tekrar. Bazen yapılacakları yapmayıp çok sıkıldığımda aralarında kaybolup kendimi bir süreliğine de olsa içinde bulunduğum koordinatlardan soyutlamak istiyorum...özetle, "soyutla beni Scotty!"
  7. "Off çok işim var yaa!" dememek istiyorum. En azından bundan şikayet etmemek istiyorum eğer çok işim olsa dahi. Bunun için artık bir sebebim de var. Bugün "Maps of İstanbul" kitabını kurcalarken gördüm. Johann Baptist von Reben'in 18. yüzyılda çizdiği "Adım hesabıyla ölçülerek çizilmiş Boğaz haritası" ile karşılaşınca açıçkası "çok işim var" demekten utanır hale geldim. Not: Bu harita rahmetlinin tek eseri...bilmem anlatabildim mi :)
  8. Arkadaşlarımın fotolarından bir portfolyo yapmak istiyorum. Bu nicedir kafamda ama model bulamıyorum. Ben de çıkıp yol sokak çekiyorum. Hele bir 50mm hatta 85mm lens alırsam bu portfolyo konusunda çok pis gaza gelebilirim.
  9. Hacı şu göbeği de bırakalım bir yerlerde. Şimdi o kadar büyük bir ikilemdeyim ki. Spor yapmazsam asla erimeyecek bu. Öyle sadece boğazımı tutayım ben demekle olmuyor o iş. Ama diğer yandan da göbeği eritmek için sabırsız davranıp ağır spora başlarsam da o sporu biraz azalttığımda geri gelecek göbek...ooof ulan off çok dertliyim.
  10. Bu yılbaşında üzerimize bir kuş sıçsın be ya..her sene bilet alıyorum bu sene en azından katılımda gösterdiğim istikrardan dolayı bir teselli armağanı verin be hacı be....Amaaaan bu ne la böyle ezik ezik!! İkramiye, aslanım...bu sene benimsin kimseye söz verme...Üznügüm Mia, ablanı şimdiden teselli et bu sene de onun şanslı yılı olmayacak :P
  11. Blogla daha çok ilgilenmek istiyorum. Bu blogu tez yazmaya başlamadan önce yazma alışkanlığı kazanayım diye açmıştım, bloga yazma alışkanlığımı kaybettim..hey gidi
  12. Saçlarımın istediğim boya biran evvel gelmesini istiyorum. Saçlarım yeteri kadar uzasın ki rastalayabileyim. Evet tek derdim rasta. Saçları her şekle soktum bir bu kaldı. En kısa zamanda bunu da görmeyi diliyorum

Dilek kısmını hallettiğimize göre şimdi de sıra geldi 12 mimliye; Mikrop, CWRM, Murshill, Summer Scott, İsmini vermek istemeyen seyirci, Funda, Medanşeri, Sylvie, Pippi, JG, Hero ve Story..Mimlisiniz!!!

20 yorum:

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Master! Ben de yaptım ama maddeler bu kadar eğlenceli değil, isyankar ergen modundayım.
-bu arada blog adresim değişti falan. Profilimden bloguma erişebilenler olabiliyorsa ne mutlu.

Mr.E dedi ki...

İsyan iyidir ya :) Boşver, isyan et ki bir şeyler değişsin :)

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Bir de bloga, anti- resimler. İdeolojik olarak desteklediklerimi ekledim gadget olarak. Mis gibi oldu.
-bu ateş beni yakar.

Mr.E dedi ki...

Güle güle kullan :)

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Eyvallah :)

Medanşeri dedi ki...

öncelikle mim için teşekkürler veeee şimdiden mutlu mutlu musmutlu yılar (: 2012 beklediklerinden istediklerinden fazlasını versin o kadar ki 2013'de bu mimi max. 5 maddeye düşürelim(:
Ve ben de tezimde bi problem çıkmasın artık mezun olayım, öğrencilik hayatım nihayete ersin, onlar muradına ersin birileri kerevetine çıksın istiyorum, evet evet bunu gerçekten istiyorum. (:
Bir de boş gezenin boş kalfası olsam of!çok işim var ya sözünü kullanmasamı da istiyorum.
Rastalarını şimdiden merak ediyor geriye kalan 9 madde için amin diyorum (:

Mr.E dedi ki...

Sana da musmutlu seneler :) Yaz seni de görelim, arada seçeceklerimizi alalım :D

Mia Wallace dedi ki...

öncelikle bütün dileklerin olur umarım ve son olarak bu sene de ablam umutlu valla bakalım neler olucak merakla bekliyoruz

Mr.E dedi ki...

Sen şimdiden ablanı hazırla da çok üzülmesin :D

Story dedi ki...

Yeni yıl,istek ve dileklerinin hepsini sana getirir inş.(:

Mr.E dedi ki...

Amiiin :)

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Mr E'cim teşekkür ettim nca fırsat buldum yapıyorum az sonra, yaa ben de senin tam tersin azcık işim olsun yaa diyorum, çok boşum ofiste, öğrenme aşamalarım geçsin gitsin istiyorum vallahi :/

Mr.E dedi ki...

Sana da bunu dileyelim 2012'den o zaman ^.^

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

11 dileğin iyi hoş da bilet için tuttuğun dileğe üzüldüm:D Çünkü ikramiye benim biletime çıkacak. Ama dersen ki "ben de çeyrek bilet aldım" o zaman ikramiyeyi seninle paylaşabilirim :D

francesca mckennitt dedi ki...

Hihi ne güzel uzun uzun yazmışsın :) O spor olayı beni de çok geriyor ya, daha başlamadan "ya bırakınca daha çok kilo alırsam" diye düşünüp hiç başlayamıyorum :))

Mr.E dedi ki...

İVİS (bak böyle dediğim zaman bir garip oldu) İkramiyeyi çeyrek aldığın için seninle paylaşıyorum...yoksa affetmezdim :D

Mr.E dedi ki...

Francia sporu bir ay bıraktım 15 (onbeş) kilo aldım...çekincem ondandır :)

Summer Scott dedi ki...

blogla daha çok ilgilenmek hepimizin hayali sanırım :)
Çok teşekkür ederim. Yeni gördüm ve hemen yaptım mimi :)

funda dedi ki...

Mr.E. çok güzel bir mimmiş dedim ama mimin yaratıcılığından değil, senin hayat dolu cevaplarından inşallah olur istediklerin :)
Bende bir sürü şey istiyorum vaktim olabilse şu anda bu mimi uzun uzun yazabilirdim ama beni affet bu seferlik olur mu çok işim var bu aralar.
Ama iyiki var diyorum dediğin gibi bu iyi bişey olsa gerek :)

Mr.E dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Senin için de ek madde açıp zaman istiyorum o zaman :)