23 Aralık 2011 Cuma

Terbiyesizsin 2012!!

Ne istediğimizi mimledik yazdık ama şu filmlere bakar mısınız!! Arkadaş bu kadar da terbiyesizlik yapılmaz ki;


The Avengers

Prometheus

The Amazing Spider Man

The Dark Knight Rises

veeee!!
The Hobbit: An Unexpected Journey

Bunlara tabi daha fragmanlarını bulamadığım Ice Age 4: Continental Drift, Eski bir Arnold filmi olan "Total Recall"un yeniden çekimi, James Bond: Skyfall, Superman: Man of Steel'i de ekleyebilirim....Offf bekle bekle geçmez şimdi zaman

20 yorum:

Joy dedi ki...

It's a christmas miracle:)) 2012 aralık diyorum başka bir şey demiyorum. Bu sene çok güzel bir sene olucak, beklicez artık napalım:D

Mr.E dedi ki...

Bekle bekle geçer mi zaman ya :D

Joy dedi ki...

Geçer geçer, 1 sene nedir canım, göz açıp kapayıncaya kadar... Pff çok heyecanlıyım:D:D

Mr.E dedi ki...

Pffff, hadi geçsin, geçmedi mi daha?! :D

Mia Wallace dedi ki...

hakkaten ya hepsi de bekliyorum özellikle the dark knight of off

Mr.E dedi ki...

Offf!

Sam dedi ki...

hobbit'in gösterime girdiği gün bütün seanslara gireceğim. çok ciddiyim. içi para dolu çuvalımla gidip her seansa bilet alacağım. evet. izmirde olup gelmek isteyenler şey yapsın. çok heycanlıyım. of.

Mr.E dedi ki...

O zaman kumbaraya minik minik para atmaya başlamakta fayda var :D

Lô - Lâ dedi ki...

your header totally cracked me up mr : ))

ama haklisin, terbyesizin en onde gidenidir kendileri ..

Mr.E dedi ki...

Piiis leeeeş kötüüü bir yıl olacakmış gibi duruyo şimdiden :D

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Master, kötü yola düşmüşsün. -filmler konusunda.
-hobbit hariç, hoş hobbitin yönetmenine de yapımcısına da ayrı dalasım var ama boş ver.

Mr.E dedi ki...

Çekirge! Kötü yol iyidir, gel seni de alalım buralara :) Bir de Peter Jackson'a laf yok höt!!! :D

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

O kadar bekletti bizi, pezo! Peter'a kısaca pezo diyorum o yüzden. :))
Kötü yol iyidir de yok yine de ısınamadım. Hobbit haricinde, sevemedim.

JG dedi ki...

Yeeey Marvel senesi!:D Bunlara ek olarak daha bir de Karayip Korsanları ve Underworld var benim izlemek istediğim.

Mr.E dedi ki...

Çekirge! büyüğündür yakışmaz! :D

Mr.E dedi ki...

@JG 2012 bitmemeli :)

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Master ben ona PETO dicem o zaman! :D

Mr.E dedi ki...

Tamamdır anlaştık ;)

inanirsakolurbence dedi ki...

Ben Hobbitleri bekliyorum feci halde:)Fragmanı gördüğümden beri aklımdan çıkmıyor:)

Mr.E dedi ki...

Hobbit pislik olsun diye bir de senenin sonunda çıkıyor...olmaz böyle iş arkadaş