20 Aralık 2011 Salı

Tam o sırada 23


Banzaiiiiiiiii!!!

10 yorum:

Joy dedi ki...

Ahahahha çok iyi bu. Patilere bak şapşal. Of çok güldüm>_<

Mr.E dedi ki...

Ben de çok güldüm. Durup tekrar tekrar gülüyorum hatta :)

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Her düşüşünde daha çok gülüyorum, Master! :D

funda dedi ki...

yazık ama gülüyorsunuz yaa kıyamam bir de dört ayak tamamen açılmış işte tam o esnada paraşüt etkisi ve kedi uçar-bu yalnızca çizgi filmlerde oluyor dimi kendimi kandırmayayım:) peki peki gülmeye devam edin ozaman ben de katılıyorum size:P yazık ya kediye... :)

Mr.E dedi ki...

Yazık mazık ben buna gulerim :D

Vladimir dedi ki...

Yazık kediciğe, ama düşene de gülünür değil mi :P hem de siyammış vah vah.

Mr.E dedi ki...

Gülünür tabi :) Hoşgeldin :)

Mr.E dedi ki...

Çekirge gülünmeyecek gibi de değil ki :)

memento mori dedi ki...

Hahahahahaa çok komik bu :D:D:D

Mr.E dedi ki...

Ne zaman görsem tekrar gülüyorum o derece :D