2 Aralık 2011 Cuma

İstanbul #2














8 yorum:

crazywomanrosemary dedi ki...

Işık,gölge,bakış açısı harika..Bak senin yüzünden İSTANBUL özlem ateşi düştü bağrıma..:))

fotolar için kadrajını öpüyorum..:)

Mr.E dedi ki...

Pek teşekkür ederim efendim, teveccüh buyurdunuz :)

francesca mckennitt dedi ki...

Bu sefer de neredeyse hep aynı binaların fotoğraflarını çekmişiz :)

Mr.E dedi ki...

O bölgede çektiğim bütün fotolar bunlar değil, çok olmasın diye böldüm, muhtemelen diğer fotolarda da ortak çok bina olacaktır :)

Joy dedi ki...

Renkler süper..İçeri girip babamı da bir ziyaret edeydin bari:D

Mr.E dedi ki...

Renklerin bu tonunu tutturmam vakit aldı ama memnunum :D

Babanı da bir gün ziyaret ederim inşallah :)

Laliş dedi ki...

Baak ben nasıl çekiyorum, sana nispet yapıyorum havası var sanki bu fotoğraflarda :D. Eğer bir aksilik olmasa pazar sabahtan çıkıp ben de çekeceğim inşallah =).

Mr.E dedi ki...

Aynen öyle hatta birazdan #3'ü de koyacağım :) daha ne kadar kışkırtabilirim bilmiyorum :)