3 Aralık 2011 Cumartesi

İstanbul #3










15 yorum:

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Master! Fotolar mükemmel sondan 3. fotonun çatısına bayıldım!
-Konuşmamız lazım.

Laliş dedi ki...

Bu fotoğrafların bana Prag fotoğraflarımı hatırlatıyor=). Bulabilirsem paylaşacağım =). Her gün biraz daha ilerletiyorsun kendini Mr.E :)

francesca mckennitt dedi ki...

Birkaç tanesi hariç bunlar da aynı ki :))

Ama bunlar daha geç saatte herhalde değil mi.

Mr.E dedi ki...

@Umut ne yaptın konuştuklarımızı?

Mr.E dedi ki...

@Laliş Prag fotolarını bi kenara bırak Toronto istiyorum TORONTOOOO :D

Mr.E dedi ki...

@Fran aslında aynı binanın farklı günlerde fotoları da var farklı ışıklıysa farklı gündür :)

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Elektrikler sık sık kesiliyor buralarda.
-Benim suçum değildi.

Joy dedi ki...

Ödül aldın uyuma! :D

Lô - Lâ dedi ki...

ilerleme var - fotograflar guzel.

crazywomanrosemary dedi ki...

ilk foton hangi sokak ve semt merak ettim..:)
son fotoya bayıldım..:)

Mr.E dedi ki...

@Joy süpersin çok sağol ^.^

Mr.E dedi ki...

@Lo-la ileri derecede teşekkür ederim :)

Mr.E dedi ki...

Bu fotolar hep sirkeci-eminönü, daha yeni yerlerin foroları sonra gelecek

İlk foto da son fotonun sağ tarafında kalan bina, Sirkeci'de büyük postanenin önünden geçen sokağı bitirdiğinde karşına çıkacaktır

ayl-in dedi ki...

Çok beğendim :) Merak ediyorum, fotoğraflarla oynadın mı hiç, ışık kontrast filan? Bir de hangi makinayla çalıştın? Bir de.. bir de.. Yok hepsi bu:)

Mr.E dedi ki...

Canon 600D, stil ayarlarını değiştirdim biraz makineden yani renk, kontrast, saturasyonlarıyla biraz oynadım evet :)