8 Aralık 2011 Perşembe

Anaaaaam ödülüm var ya la!! #4



Önce Ayaklı redbull Joy daha sonra da kadife sesli Feli Jo bana bu ödülü layık görmüşler biraz daha yazmazsam dayak yiyeceğim sanırım :) Ödül alınca yapılması gereken üç şey varmış onları da yerine getirelim bu sayede;

1. Ödülü bize veren kişiye teşekkür ediyor ve blogunun linkini veriyoruz

Bu ödüle beni layık gördüğü için; http://a-load-of-junk.blogspot.com adresinde ikamet eden pek değerli blog arkadaşım JOY'a ve http://felijo.blogspot.com adresinde ikamet eden pek değerli blog arkadaşım FELİ JO'ya  huzurlarınıza teşekkür ederken, bu ödülü güzel ve yalnız blogum adına alıyorum :)

2. Hakkımızda 7 gerçek paylaşıyoruz

- Lost'tan sonra Sawyer gibi herkese sıfat takmaya başladığımı farkettim. Pişman mıyım? Hayır. Yine olsa yine yapar mıyım? Evet.

- Mutfaktayken mutluyum. Hem de her türlü; yemek yaparken de, yerken de...yemek bir nevi hobi benim için. O nedenden ötürü 93 kiloyum zaten bir türlü inemiyoum 80'e :)

- Kelimelerin kendi başlarına son derece tehlikeli olduklarını ve dikkatli kullanılmaları gerektiğini düşünüyorum. O yüzden biraz kendimizi zorlayıp kelimelerin anlamlarını iyice öğrenmeli ve birlikte kullanacağımız kelimeleri dikkatli seçmeliyiz diye düşünüyorum. Unutulmamalıdır ki bütün sıkıntı karşı taraf ile anlaşamamaktan kaynaklanmakta

- Y.Lisanstan sonra ne yapacağıma dair bugün itibariyle kafamda en ufak bir fikir yok. Okuyorum ama dur bakalım sonumuz ne olacak

- Mutluyum çünkü gereksiz ayrıntılara takılmayı bıraktım. Her şeye canını sıkmadığın zaman daha mutlu olmak için bir sürü vaktin oluyor.

- Çok param olsa yine mimarlık yapardım. Bu işi sadece para kazanmak için değil çalışırken mutlu olabildiğim için yapıyorum. Dolayısıyla çok param olması işi yapmamı bırakmak için neden sayılmaz. Bu arada yaptığı işi seven birini anlamak için size ufak bir test; çalışırken tam şu anda ne yapmak isterdin diye sorun. "Burada mutluyum" dışında alacağınız bütün cevaplar karşınızdakinin işini sevmediğini gösterir ;)

- Yukarıda yazılanların tamamında samimiyim


3. Sevdiğiniz blogçuya bu ödülü verin ve verdiğinizi de haber verin


Francesca 


Antandre


Lütfücüğüm


Sam


Lo-La


Ry


Hero


Laliş


Funda


HerbiRenk


Malum, 10 kişi yazılabiliyor.. o yüzden ödül almış bile olsa henüz yazmayanları yazdım.


ÖNEMLİ NOT: Gözümün önündeyken ben bunu atlamışım ve çok mahcup oldum bu yüzden. Sevgili çekirge Umut'tan da bu güzel ödüle layık görülmüşüm.. http://sadeceumutonlyhope.blogspot.com/ bu da çekirgemin ikamet adresi ;)

25 yorum:

Sam dedi ki...

teşekkürler (:

Mr.E dedi ki...

Rica ederim ^.^

Joy dedi ki...

Dün yazıcam dedin diye kaç kere baktım biliyo musuuun, utaan utaan:D

Taktığın sıfatları seviyorum:) Kah kah gülüyorum her seferinde.

Onun dışında sevdiğin işi yapmana çook imreniyorum:)

Bir de yüksek lisanstan sonra doktora yapıcan artık, oku dur napıcan başka:))

Mr.E dedi ki...

Dün yazdım ama 3. maddeyi yazamadan evden çıktım o yüzden bu sabah post ettim bunu :) Ama eğer öyle olduysa bak çok eğlendim şimdi kıh kıh kıh

Sıfat candır, dedim ya kelimeler güçlü önemli olan aradan doğruları seçmek :)

Mesleğimi seviyorum ama şu anda öğrenciyim, yani aslında işimi yapmıyorum. Yine de seviyorum böyle garip bir paradoks içindeyim :)

francesca mckennitt dedi ki...

Uff nasıl kendimi anlatıcam bilemedim, teşekkür ederim ayrıca :)

Laliş dedi ki...

Şimdi ben yazmazsan benim de dövülme tehlikem var mı? :). Çok beceremiyorum ben mim yazmayı. Hani konu belli olunca kasıyor beni, doğaçlama takılıyorum ben :D. Teşekkür ederim ödülün için :). Ayrıca ne mutlu sana ki sevdiğin işi yapabiliyorsun. Ben hep sevmediğim bölümler de okumak zorunda kaldım. İstediğim sanatla ya da edebiyatla uğraşmak iken Bilişim sistemlerinden mezun bir işletmeci sıfatına erişeceğim nisan ayının sonunda....

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Frances ve Master! Sizden blogumda bahsettim ben de, bu nedir? Ödül? Mim? Her ne ise işte, ama varsınız.
-iyiki de varsınız.
Sen Master! Işık tuttun en azından, mimar olamasam da mimar olacağım için. Peyzaj sayılır dimi?

ry dedi ki...

ödül için teşekkürler. joy da ödül vermişti. bakalım en kısa sürede yazıcam.

Mr.E dedi ki...

@Fran valla bence bir yerden başla gerisi gelir :)

Mr.E dedi ki...

@Laliş yazamayacağını düşünüyorsan yazma ama en azından ödül aldığını bil :)

Mr.E dedi ki...

@Umut eşeklik etmişim kusura bakma hemen düzeltiyorum yazıyı :) Çok sağol

Mr.E dedi ki...

@RY afiyet olsun :)

crazywomanrosemary dedi ki...

kutlarım seni ve senin ödüllendirdiklerini bunu hakediyorsunuz..:)

Lütfücüğüm dedi ki...

teşekkürler:) en kısa sürede yapıcam.

Mr.E dedi ki...

@CWRM ben de seni kutlarım :) Çok teşekkür ederim :)

Mr.E dedi ki...

@Lütfücüğüm güle güle kullan :)

HerbiRenk dedi ki...

:)) kilo konusu benim de derdim:) "kelimelerle oynama sanatı" çok severim:) şu an işsizim biraz kendimi heba ettiğimi düşünüyorum, çok param olsa güzel bir restoran açartım:)

teşekkür ederim, kendi blogumda da en kısa zamanda cevaplayacağım:)

Lô - Lâ dedi ki...

Yazin/itiraflarin cok samimi candy hatta cotoncandy gibi olmus, nays. Arti, odul icin teskur ederim obur mimar : ) btw, sen beni severmiydin daimi talebe ?! Hic belli ettirmedin falla :(

Dayak yeme sen okay !!

Saka bir yana, graçias señor E.

----

Psst, bella renk sen restoran ac, ben oradan hayatta cikmam bilgine !!

huyumkurusun dedi ki...

Ben mesleğimi seviyorum cidden ama bazen bu soru sorulduğunda öyle olmayabilirim.Malum okul ve çocuklar bazen kafam doluyor hakikaten:)

Mr.E dedi ki...

@HerbiRenk rica ederim, ayrıca restoran işini düşün bence de :)

Mr.E dedi ki...

@Lo-la tadını çıkartacağına sorguluyorsun yine oof of :D

Mr.E dedi ki...

@Huyumkurusun o kadar şişmiş olduğun zamanlardan sonra bile hala aynı işi yapıyorsan sen kesinlikle işini seviyorsun demektir zaten ;)

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Çekirge teşekkür etti :)

HerbiRenk dedi ki...

wowww şimdiden iki müşterim oldu sanırım:)) yehuuu:)

Mia Wallace dedi ki...

7.madde iyiymiş ya hile gibi ama neyse