13 Kasım 2011 Pazar

Uuuu Mimlendim beybi! #27

Ben mim konusunda özürlü hale geldim son zamanlarda. Bu yüzdendir ki Fran dışında kimse beni mimlemedi haklı olarak son mimde ama bu gidişe bir dur demek lazım. Ben bu oyunu bozarım!! :P

Mim iki parçadan oluşmakta; ilki "ruhum ne renk?" İkincisi "İzlediğiniz blogcular sizce ne renk?"

Bir de renkleri verelim ki ne renk ne demek o ortaya çıksın;

Temizlik, saflık ve güven hissi verir. Hüzünlendirir
Konsantrasyonu ve özgüveni arttırır
Özgürlük hissi verir ve sakinleştirir
Dinlendirir ve huzur verir
Tansiyonu ve kan akışını hızlandırır. İştah açar
İnsana heyecan ve canlılık verir. Dikkat çekicidir
Bilinç altını olumsuz etkileyebilir
Neşe, güven ve rahatlık verir
İştah açar. Yorgunluğu giderir
Düşünce gücünü arttırır. Ciddiyet verir
Toplum içinde rahatlık ve güven verir
Uzlaştırıcıdır. Yoğun kullanılırsa bunaltıcı olabilir

Bu kısmı da atlattığımıza göre şimdi sıra geldi mim'i cevaplamaya. Benim ruhum bence de  siyah barındırıyor Fran'ın da dediği gibi ama içinde az miktarda yeşil ve ve sarı da var sanırım ^_^


Mia mesela yukarıdaki listeye göre kesinlikle pembe benim için
Feli yeşil, hemde yemyeşil
Cemaziyel tam bir kahverengi
Deep bence tam kararında bir gri
Fran beyaz mesela
Yasmin de beyaz
Lütfücüğüm turuncu
Ry turuncu
Antandre turuncu
Mikrop sarı
Joy sarı
Sazan pembe
Funda mavi
Laliş mavi
Ayl-in siyah
Murş yeşil
CWRM sapsarı


İlk aklıma gelenler bunlar oldu, haliyle henüz mimlenmemiş olan arkadaşlar mimlidirler aynı zamanda 


21 yorum:

ry dedi ki...

mim için teşekkürler. iyi bari pembe falan dememişsin benim için. o kadar rahatlık vermek istemem.

bence senin ruhunda biraz kahverengilik var.

Joy dedi ki...

Heey sevdim bu mimi. Ehehe süper bir değerlendirme olmuş, teşekkür^^

mim konusunda ben de hamladım vallahi ama yapiciğim:D

Mr.E dedi ki...

Ya aslında kırmızı diyecektim ama daha sonra "vay arkadaş iki hatun gördü tansiyonu çıktı" izlenimi yaratmamak için turuncu dedim :)

Mr.E dedi ki...

Hamlamak yok! ben yazabildiysem herkes yazabilir :D

Mia Wallace dedi ki...

teşekkür ederim bak ben de ruhumu pembe görüyorum demiştim :)

Mr.E dedi ki...

Var var sende bir pembelik var :D

ry dedi ki...

Joy ' kırmızı ve pembe 'nin karışımı. kırmızı ağırlıkta.

Mia pembe ama az da olsa maviyi yansıtıyor.

ayl-in dedi ki...

tam da mim tembeli ilan etmiştim kendimi :) yapıcam bu mimi ama azıcık sonra.

siyah olmayı sevdim:)!

Laliş dedi ki...

Herkese özgürlük hissi vermek ne kadar güzel bir şey ^-^. Mimlediğin için teşekkür ederim. Yazacağım umarım en kısa zamanda sevgili Mr.E :)).

Mr.E dedi ki...

aylin ben mim yazabildiysem herkes yazar :D siyah da seni sevmiş :D

Mr.E dedi ki...

hayallerinin peşinden koşmanla bir alakası olabilir ^_^

bayan mikrop dedi ki...

pisliklerimle sana heyecan vermek beni gururlandırdı bay e lfhhgd

en kısa zamanda mimini yapacağım

ayl-in dedi ki...

ben bu mimi yaptım, hem de aynı gün! inanılır gibi değil:)

francesca mckennitt dedi ki...

İlk defa "özgürlük mavisi" dışında bir cevap geldi, hoşuma gitti ama ben hüzünlü bir insanmıymışım yahu:)

Mr.E dedi ki...

Mikrop! o lanet blogunda bu mimi istiyorum dostum!!

Mr.E dedi ki...

Ayl-in o zaman süpersin :)

Mr.E dedi ki...

@Fran hüzünlendirme kısmından ziyade bende güven hissi çağrıştırıyor halbuki blogun :)

Feli Jo dedi ki...

Ayyy! Yeşil olmak çok hoşuma gittiii! Mimleri sınavlar bittiğinde pıt pıt yaparım inşolle :D

Murshill dedi ki...

hey :)
teşekkür ederim, çok sevindim.
hatırlamış olman ve beni de düşünüp mimlemen beni mutlu etti :)

yapacağım ben de :)
öpüyorum

Mr.E dedi ki...

Yeşilsin Feli işte o kadar!

Mr.E dedi ki...

Murş geçen gün dedim ya unutmadım seni diye :D bunu bir gösterge olarak al mesela :D