14 Kasım 2011 Pazartesi

Tam o sırada 21

*muhtemelen* alkol bütün kötülüklerin anasıdır

8 yorum:

K.C.S. dedi ki...

Bu tip fotoğrafları, videoları komik adı altında yayınladıklarında fazlasıyla tuhaf gelıyor bana. Komik bir yan bulamıyorum ben hiç bir zaman. Bunu neden yazdım şimdi onuda bilmiyorum ya neyse (:

Mr.E dedi ki...

Hani insanlar başka insanlıkların salaklıklarına ya da sakarlıklarına güler ya muhtemelen ondandır :D

Laliş dedi ki...

Abla çok fazla içmiş belli :D.

Mr.E dedi ki...

Abla direkt içkinin kendisi olmuş bence :D

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Leşş gibi içki kokuyooo :):)

Mr.E dedi ki...

hem de ne leş :D

enes dedi ki...

alkol rh(+) fazla miktarda oksidasyon sonucu kısmi beyin felci ve dünyanın dönüşüne katılıp youtube'da yıldız olma isteği olarak teşhis edebiliriz..

Mr.E dedi ki...

Valla her ne içmişse o zaten daha içmeden tepkimiş gibi duruyor :D
Yorum için sağol, hoşgeldin :)