7 Kasım 2011 Pazartesi

Playlist 21

Bu sefer frankofonların yaptığı parçalardan oluşan bir playlist hazırlayacağım sizlere. Dana önce Jenifer çalmışım ama üzerinden 18 playlist geçince tekrar çalmakta bir zarar yok ;) Hemen ardından Pauline verelim bir doz ki üzerine de tatlı niyetine bir Garou, Daniel Lavoie ve Patrick Fiori üçlüsünden klasik bir parça gelsin. Zaz çalalım sonra, Celine Dion çalalım, Lara Fabian çalalım... Geçmişe gidip Charles Aznavour çalalım Edit Piaf çalalım Jacques Brel çalalım..

Bu kadar fransızca şarkıdan sonra da bir Yann Tiersen ile kapatalım bu listeyi :) İyi dinlemeler

7 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Çalalım, teşekür ederiz efendim :)

Mr.E dedi ki...

Rica ederiz efendim, afiyet olsun :)

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Mozart - Requiem denk geldi bitsin dinlicem :))

francesca mckennitt dedi ki...

Mimlendiniz ayrıcaa :)

Murshill dedi ki...

selamlar, sevgiler.
beni unutmadın dimi :)
ah ah ne günlerdi o günler. hep burda olurdum da okur dururdum yazdıklarını. ah ah :)

playlist özlemi duyduğuma inan :)

Mr. E özlemi.
blog özlemi
karmaşık toplu yazı yazma özlemi haha :D

Mr.E dedi ki...

@Fran mimi az sonra yazıyorum :)

Mr.E dedi ki...

@Murş hoşgeldin ^_^ unutmadım unutmadım ama normal şartlar altında unutulacak kadar ara verdin, topla kendini biran evvel :)