13 Kasım 2011 Pazar

Piiiiiii.... ne biçim hamlamışım

Vay arkadaş! VAY ARKADAŞ!!!

Ya bir mim kaç saatte cevaplanır ki? Bu nasıl bir hamlamaysa 3 saattir bir mimi anca yazdım. Mimi geçtim yazı yazamıyorum kaç seferdir başlayıp, yazıyı yarım bırakıp sonra sildiğimi biliyorum. Bu, blogculara ara ara "yazacak bir şey bulamıyorum en iyisi ara vereyim" hissi veren durum galiba. Aman aman evlerden ırak..

Bir yandan teze yönlenmem diğer taraftan da yazacak bir şey bulamamaktan dolayı uzun zamandır şöyle bir yazı yazmıyordum. Bugün dedim artık yeter! Ben bu oyunu bozarım! :))) Bu lafı ikinci kere kullandım bugün, nedeni "Leyla ile Mecnun"a ilk bölümden itibaren izlemeye başlamam. Fena taktım buna bir kaç gün gider herhalde böyle.

Sadece bununla kalsa da iyi. RY'nin tavsiyesiyle Blue Mountain State'e de başlamıştım. Diğer yanda House'un 8. sezonu devam ediyor. Arada ben 2 Broke Girls diye bir dizi keşfettim onu izliyorum. Baya baya oturup dizi izler hale geldim ki bunlar sadece internetten izlediklerim. Bir de çarşamba akşamları oturup TRT'de Mavi Kelebeklere bakıyorum. İyice ev kadını moduna bağladım biri bana yardım etsin!!

Bütün bu oyalanma yetmiyormuş gibi geçen gün Türkiye - Hırvatistan maçına giderken en yakın arkadaşlarımdan biri "çok lazımmış gibi" FM 2012 almış bana da...İşin kötüsü dün makineye de kurdum oyunu...çok zor durumdayım...bu tezime yapılmış bir suikast girişimidir direkt....hangi takımı seçsem acaba?..haftaya tez hocama bir şey götürmem lazım artık o da geldi kapıya dayandı ama "kıdemli" bir mimarlık öğrencisi olarak bu durumla başa çıkmayı artık öğrendiğimi düşünüyorum ^_^

(Yurtdışında yapılmış enteresan bir rekonstrüksiyon örneği paylaşalım burada da yazı sıkıcı olmasın) 

Başka bir enteresan konu ise Gordon Ramsay denen bir pis herifin farkına varmamla gerçekleşti. Bu arkadaş topçu olacakken bir dizi keşkül olunca futbolu bırakıp aşçı olmaya karar veriyor. İşin enteresan kısmı ise amca üç michelin yıldızı almaya kadar götürmüş işi. Benim ilgimi çeken ise amcanın paylaştığı yemek videoları. Sanki çerez tabağı düzenlermişçesine anlatıyor yemekleri, üstelik çok kısa bir sürede! E haliyle insan da gaza geliyor ama dur bakalım nerede patlayacak acab yaparken diye de düşünmüyor değilim. Bahsi geçen tariflere gözatacak olursak;




Son olarak bizde pansiyoner olarak kalan kardeşimin kedisini de manyak ettik sanırım. Normal şartlar altında bir kedinin bunu yaptığına şahit olamazsınız çünkü;




23 yorum:

ry dedi ki...

nasıl dizi ama? 2. sezon çok daha pompa.

Mr.E dedi ki...

Dizi süper, ben 3. sezondan devam ediyorum ilk ikisi bitti

Sadece şunu diyebilirim Moran, seni şanslı ..ç!

Joy dedi ki...

Sen evde serilmiş yatarken birileri geziyo efenim, bu kadar salmamak lazım:p iyi bir dönüş olmuş ama, ara vermeden bu hızla devam ediniz lütfen:D

Videoları izlerken heyecanlandım deseeem. O nasıl bir şeydir yaaa, bayıldım bayıldım..

Yaa o kediye ne yaptınız da bu noktaya geldi helal olsuun:D

Mr.E dedi ki...

Ben çok gezdim onun yorgunluğu çıkıyor :P

Abi çok net! gereksiz şeylerle uğraşmıyor

Kediye gelecek olursak da, valla mamasını suyunu muntazam şekilde veriyoruz, ne olduğunu biz de çözemedik :D

funda dedi ki...

Leyla ile Mecnuna başladıysan daha o neki bi müddet sonra kendin dizi oluyosun, tutamıyosun kendini.
Ben öyle bi insan mıyım diyosun sonra :D

Mr.E dedi ki...

Vay bana vaylar bana :D

Sıradan biri dedi ki...

Bu kediyi Şero'yla tanıştırmayın dediydim.

Mr.E dedi ki...

Televizyondan öğreniyor böyle şeyleri kanaatimce

huyumkurusun dedi ki...

House 8. sezonu başlamış mı?Hmm hemen izlemeye devam etmeliyim.Merlini izliyorum şu ara.Tavsiye üzerinede game of thrones i izlemeyi düşünüyorum.

Mr.E dedi ki...

Başlamaz mı be yau :)

Ben onu bitirdim o yüzden yazmamıştım ama güzeldir şiddetle tavsiye ederim onu da ;)

Laliş dedi ki...

Ben de Leyla ile Mecnun'a bir anda başlamıştım ve iki günde 16 bölüm mü ne izlemiştim =). Bir ara gülmekten öleceğim falan sanmıştım =). Çok sağlam dizidir, umarım yeni oyuncuları ile de eski temposunu yakalayacaklar =).

Mr.E dedi ki...

Çok ince espriler var o yüzden seviyorum :)

Mesela "2 broke girls" de öyle onda da çok ince espriler var mesela buradan 70 milyona tavsiye etmek istiyorum :)

inanirsakolurbence dedi ki...

Pansiyoner kedi:D Çok güldüm yahu tipe bak:D Maça bile gider bu:D

Mr.E dedi ki...

Çok komik zaten eşek kafalı, bir de daha bir yaşını doldurmadı onun sırnaşıklığı da var üzerinde

biraz büyüsün maçlara götürüp üçlü çektirteceğim :D

inanirsakolurbence dedi ki...

Aman benim Karamel 1.5 yaşında oldu hala şımarık:D

Adı ne bu çocuğun:)

Mr.E dedi ki...

Sütlaç :)

inanirsakolurbence dedi ki...

ayy ismi de kendi kadar güzelmiş tam tatlı mıncıkla dur:)kedi sevesim geldi neyse:D

Mr.E dedi ki...

Kaç karamel kaççç :D

inanirsakolurbence dedi ki...

Hahahah kaçarsa sevecek bir sürü kedi var beş on tane filan:P Hepsi sevgiye muhtaç:D

Mr.E dedi ki...

O zaman tehlike diğerleri için de geçerli :)

inanirsakolurbence dedi ki...

elmyra değilim ayol:D

Mr.E dedi ki...

Kedilere sormak lazım :D

inanirsakolurbence dedi ki...

Hmm yarın sorayım madem:)