18 Kasım 2011 Cuma

Özür dilerim

Akşam izleyin diye önerdiğim program ile ilgili olarak son yıllarda yaşadığım en büyük hayal kırıklığını yaşamaktayım. İnsanların kendi projelerini övdüğü, her konu hakkında yüzeysel bir şeylerin paylaşıldığı ama sıkıntı kısmına gelindiği zaman dalga geçildiği, çağırılıp konuşmayan konukların olduğu bir şey var televizyonda. Valla mimarlık tartışılacak olduktan sonra kimin tartışacağı değil neyin tartışılacağı önemlidir diyordum sabahtan beri ama bu akşam gördüm ki durum öyle değilmiş ne yazık ki. Meslek dışı insanlara oturup kendini anlatmaktan ziyade fevkalade bir laf kalabalığı ile geçti program. Ben mimar olarak mimar ne yapar anlamadım, mimar olmayan birinin ne anladığını düşünemiyorum bile. O kadar duyuru yapıp insanları program konusunda haberdar etmekten dolayı bir meslektaşınız, bir arkadaşınız olarak hepinizden özür dilerim

22 yorum:

ayl-in dedi ki...

Aman canım sen de, ne özür dilemesi; ben de biraz inceledim, hiç izlenesi değildi hakikaten; sen bize ayrıca bir program yap, tek başına, biz de izleyelim, bilgilenelim ;)

Mr.E dedi ki...

Ya duyurdum çok matah bir şey olacak beklentisi içerisinde de dediğim gibi bu kadar kötü bir programla karşılaşanlara karşı vicdani bir sorumluluk hissettim

Bu akşamdan sonra karar verdim ki bloga bu konuyla ilgili ciddi bir şeyler yazmam gerekiyor sanırım..en azından mesleki vicdanım bunu yapmam gerektiğini söylüyor bana

memento mori dedi ki...

İzlemek istiyordum ben de ama izleyemedim, o kadar mı kötüydü?

MÜTEMADİYEN dedi ki...

Evet yazını bekliyorum..Bu arada özür dilemenize gerek yok..:):) Olur öyle şeyler:)

Mr.E dedi ki...

@Memento dediğim gibi bir mimar ne yapar sorusunun cevabını ben mimar olarak anlamadım oradan çıkart ne kadar laf kalabalığı ile geçti program

Mr.E dedi ki...

@mütemadiyen dediğim gibi önerdiğim, duyurduğum bir şeyin bu kadar kötü çıkmasının hayal kırıklığını yaşıyorum sadece, yoksa münferit olarak ahlar vahlar içinde değilim çok şükür :)

ayl-in dedi ki...

Evet, yazmalısın, ne güzel olur:)

Milena dedi ki...

Bi dakka şimdi mimarlar bir nesneyi(illa bina olması gerekmez)çeşitli ihtiyaçlara göre binlerce,milyonlarca vs.şekilde düşünüp en uygunu tasarlayan insanlar değil mi yani?ben bunu anladım programdan yanlış mı anlamışım yaa..ama daha açıklayıcı doyurucu bilgiler beklerdim.
İnşaat mühendisleri sence de kalas mı yani?resmen bunu söylediler yani hiç kasmadan hemde:)

Mr.E dedi ki...

Vallahi tebrik ederim bunu çıkartabildiysen o programdan :) O kadar laf kalabalığı içinde bunun da kaynayıp gideceğini düşünüyordum açıkçası

Ben de inşaat mühendisleri ile ilgili olarak, bu ülkenin mimari ile ilgili sorunlarında bir ortak sahiplik duygusu beklerdim. Biz yapıyoruz ama mimarlar şöyle böyle yapıyor demekten ziyade hemde..

francesca mckennitt dedi ki...

Ben de açtım programı gece ama seni göremeyince kapattım, herhalde çıktı kaçırdım dedim. Ama özür dilemene gerek yok sonuçta seninle alakalı bir program aksaklığı ya da yanlış bilgilendirme değildi sonuçta:)

Mr.E dedi ki...

Yanlış bilgilendirme oldu aslında, dediğim gibi mimarlık tartışılacak diye duyurdum halbuki entel dantel bir içki masası muhabbetinden öteye geçmedi konu

ayl-in dedi ki...

Yaa sen böyle kendi suçun olmayan konularda özür dilemeye kalkarsan, herkese tek tek açıklama yapmak zorunda kalırsın, bay çok çok düşünceli Mr.E :)

Mr.E dedi ki...

yaa off puff peki sustum aaaaaa :)

ayl-in dedi ki...

:) Siz erkekler ya çok düşünceli oluyorsunuz ya da çok düşüncesiz. Ortası yok:)

Mr.E dedi ki...

Desene yanmışız biz :D

ayl-in dedi ki...

Aa olur mu hiç? Yanmaktan ziyade közlenmenizi tercih ederim, böyle daha uzun süreli, daha acı verici..

şaka tabi bunlar, böyle vahşice, böyle acımasızca, böyle intikam hırsıyla yanıp tutuşan, böyle.. böyle...

ne diyordum..

böyle korkunç düşüncelerim yok.
gerçekten
:)

ayl-in dedi ki...

Neyse ben senin çok düşünceli adam yazını sabote etmiyim daha fazla :)

Mr.E dedi ki...

Bir de gerçekten benim suçum olsaymış ne olurmuş diye düşündüm az önce :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Mimar Nevzat Sayın'ın olduğu program mı?
Hoşuma gitti benim :P özür dilemene gerek yok. Hani tamam şimdi anlatacak birazdan anlatacak derken anlatamadı gitti şu "Peyzaj Mimarlığı"nı yok yok programda eksik vardı.

Mr.E dedi ki...

Yok o değil, geçen perşembe Muhabbet kralında mimarinin tartışıldığı programdı burada bahsettiğim

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Ben de özür diliyim o zaman. Çünkü
soru sormuşum cevap gelmeden, kendi kendimi cevaplamış.
İzledin mi Soru-Cevap'ı?

Mr.E dedi ki...

Yok izlemedim ne yazık ki