16 Kasım 2011 Çarşamba

Kitap Fuarı

Şunu anladım ki bu sene fuara gitmek tam bir don kişot'luk. Metrobüs Avcılar - Beylikdüzü hattının çalışmaları nedeniyle trafik zaten leş, bir de fuar alanını öyle bir yeri kurmuşlar ki git git bitmiyor arkadaş. Bunu Florya'da yaşayan biri olarak söylüyorum ki Anadolu yakasından gitmek isteyenler neler hissediyordur fuara giderken düşünmek bile istemiyorum...

Taschen'in standında Bjarke Ingels Group'un (sevdiğimiz Danimarka'lı bir mimarlık bürosudur kendileri) YES IS MORE isimli kitabını da bulup hemen kaptım, çok mutluyum ^.^ -Bu arada buraya not alayım bir ara sevdiğim ilginç olabilecek mimarlık bürolarını buradan paylaşayım hı hı evet-

İki senedir fuara kaynak kitap almaya gidiyorum. Bu sene bir değişiklik yapıp Uykusuz standından Emrah Ablak'ın yeni Tübitak'ını ve Bülent Arabacıoğlu'nun En Kahraman Rıdvan'ını 3 cilt halinde satıyorlardı onu da affetmedim :) Bir ara bir yerde Abdülcanbaz'ın 5 ciltlik seri halinde satıldığını gördüm ama emin olamadım. Babam'da eski orijinal halleri varken bunlar o seride var mı yok mu bilemediğim için onu da es geçtim ama ilgilenen olursa seve seve tavsiye ederim :)

Son olarak, hafta içi ve kısmen erken bir saatte gidelim diye uğraşmamıza rağmen içerisi çocuk doluydu. Hatta bir ara cinnet geçirip etrafa saldıracaktım. Sürekli bir viyaklama, sürekli bir uğultu. Bir de insanlarda etrafa saygı kalmamış arkadaş. Ben ufak tefek bir adam değilim (181 boy 90 kilo) ama bir iki kere omuz atan kadınlar yüzünden yalpaladım ki dönüp "n'oluyo lan!" diye baktığımda hiç bir şey olmamış gibi yürümeye devam ediyorlardı yuh dedim içimden sadece yuh. Bir tane ortaokul öğrencisi de babama omuz attı geçerken. Neyse ki dönüp efendi gibi özür dilerdi o çocuk yoksa dediğim gibi bugün cinnet geçirmek çok kolaydı..

Şimdi fuar uzak falan dedim diye sizler abarttığımı düşünüyorsunuz değil mi :) Telefonla fotoğrafını çekip belgeledim arkadaş. Fuar bildiğin Mars'a kurulmuş;


16 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

valla fuara giderken biz de anadolu yakasından gelenler için ne kadar zor olur diyorduk ki sevgilim pendik'ten geldi bi de öyle düşün :D

neyseki servisler iyiydi. şanslıydık biz :)

Lô - Lâ dedi ki...

Son olarak, hafta içi ve kısmen erken bir saatte gidelim diye uğraşmamıza rağmen içerisi çocuk doluydu. Hatta bir ara cinnet geçirip etrafa saldıracaktım.

:))

Bak neredeyse kadinlardan dayak yicektin :(

*kitap fuarlar het zaman candir !

Lütfücüğüm dedi ki...

anadolu yakasından gidenlere allah kolaylık versin. hele özel arabasıyla gidenlere allah iki kat kolaylık versin. içeride çocukları ezmemeye çalışan dev cüsselilere allah üç kat kolaylık versin. çok şükür gittim kazaya sebebiyet vermeden geri dönebildim.

Mr.E dedi ki...

Valla Allah sevgiline büyük sabır vermiş yol konusunda diyorum o zaman :)

Şanslı olduğunuzu da bildirmiştim tekrar buradan da senin aracılığınla sana hatırlatmış olayım :D

Mr.E dedi ki...

@Lo-la hayır kesinlikle ihtimal dahilinde değildi :D

Mr.E dedi ki...

@Lütfücüğüm valla tebrik ederim :D

huyumkurusun dedi ki...

Kitap fuarlarına genelde götürürüz çocukları.:)Oradada öyle demekki

Mr.E dedi ki...

Ya çocuklar gelsin, gelmesin demiyorum. Ama okuldaki eğitim dışında da eğitim öğretime maruz kalsalar keşke :) Yoksa fuar bana yaradığından daha çok onlara yarayacak tabi ki :)

huyumkurusun dedi ki...

Geçen yıl 1.sınıftı götürmedim bu yıl 2. sınıf götürürmüyüm bilmem.Çok kargaşa oluyor.

Mr.E dedi ki...

Valla çocukları götürmek lazım ama dediğin gibi hakim olabilmek de önemli :)

Joy dedi ki...

Bıyy ucuz atlatmışın:) Ben de Beykoz'dan nasıl giderim, en kötüsü dönerim diye düşünüyorum. Bir de haftasonu gidebilicem daha bir keşmekeş olur sankim:/ Bakalım.

Hihihih fuar Mars'ta kurulmuş yorumuna çok güldüm. Haklılık payın var:D

Mr.E dedi ki...

Ya ben böyle dediğim için sakın vazgeçmeyin. Her ne kadar karamsar bir tablo çizmiş olsam da fuar kitabın üretim ve tüketim uçları arasındaki direkt teması sağlaması açısından çok önemlidir. Bir şekilde dönülür onu dert etme :)

Hem ne demişler "İlim Mars'ta dahi olsa gidip bulmak lazım" :))

Joy dedi ki...

Vazgeçersem sebebim yol olmaz da, en son gidişim kredi kartımı bir hayli göçertmişti gene kendimi kaybederim diye korkuyorum:D Evde okunmamış bir sürü kitabın var otur onları oku diyorum..Kendime bahane arıyorum işte=))

vay canına son cümleni okuduktan sonra da gitmezsem çok kötü hissedicem kendimi:p

Mr.E dedi ki...

Yorum işe yaradı.!! :D

francesca mckennitt dedi ki...

Ay çok güldüm ya :) O kule Gelibolu'dan dönüşte "İstanbul'a geldik!" demekti benim için çocukken ve çok değerliydi. Çünkü Gelibolu'da sıkıntıdan patlardım, yapacak bir şey bulamazdım hiç. Laf etme lütfen:))

Mr.E dedi ki...

Ederim :D Gelibolu'dan sonra eğlence işareti olsa da uzay üssü gibi olduğu gerçeğini göz ardı etme bence :)