28 Kasım 2011 Pazartesi

İstanbul #1











13 yorum:

Lô - Lâ dedi ki...

bende yeni amsterdam fotograflarini taslaga koyduumm

ve ve az kaldi geliyorum asitaneee ..

naysverynays

Mr.E dedi ki...

Hadi ben sıramı savdım artık diğer bloggerlarda foto sırası :D

mersibeacoupbien

Lô - Lâ dedi ki...

yok ben crazy'yi unuttum . o soyledi ya eklicem diye, aklim aekli bu yuzden eklemedim . onunkinu bekliorm ..

trebienmonsieur

crazywomanrosemary dedi ki...

BAYILDIM ! Sen İstanbul kartalı olmuşsun..

Bende Amsterdam kuğusuydum Kanallarında..:))

crazywomanrosemary dedi ki...

Lô - Lâ !! koş gel bana Amsterdam'ın kanal turundayım..bakalım beğenecek misin?

Laliş dedi ki...

Ben bir İstanbul'a geleyim, fotoğraf ziyafeti vereceğim size =).

Mr.E dedi ki...

@CWRM hemen uğruyorum kanallara :)

Mr.E dedi ki...

@Laliş Toronto'dan da başlayabilirsin ona da hayır demem mesela ben. Ha yok çektim diyorsan daha fazlası için her zaman yer vardır diyorum ona da :)

francesca mckennitt dedi ki...

Çok sevdiğim yerler buralar. Topkapı Ayasofya Soğukçeşme :) İstanbul Arkeoloji Müzesine bağımlı olmuştum bir aralar. Şimdilerde vakit olmuyor tabii. Eh senin çekiminle de bir başka oluyor zaten :)

Laliş dedi ki...

Aslında çok haklısın, bir Toront'da fotoğraf çekme olayını gerçekleştiremedim. O hissi mi uyandırmadı bende bilmiyorum =). Bu haftasonu yapmaya çalışacağım inşallah :).

Mr.E dedi ki...

@Fran bir kaç gündür sultanahmet'ten beri gelemiyorum o yüzden madem oradayım çekeyim bari diyip giriştim ^.^

Mr.E dedi ki...

@Laliş bekleniyor haberin olsun :)

Laliş dedi ki...

Daha çok beklersin, her yer bembeyaz oldu çıkmam ben dışarı :D.