2 Ekim 2011 Pazar

İzmir #3















12 yorum:

particle dedi ki...

bu havada plaj fotoları filan oldu mu şimdi:/

eneem kedinin bakışlara bak, süper:D

bir de canım kahve çekti mis görünüyo:D

Mr.E dedi ki...

Olmağ mı be ya :)

Kedinin yanından geçtik hiç dönüp miyavlamadı bile o derece cooldu :)

Bir de canının çektiği o kahve fincanda pişip geliyor :) Bu konuda da fincanda pişen ilk türk kahvesi gibi bir iddiaları var

www.fincandapisenkahve.com

memento mori dedi ki...

fotoğraflara bakınca insan İzmir'i birşey sanıyor, aldanmamalı..

Mr.E dedi ki...

Bence aldanmalı :)

Serapus dedi ki...

Hiiaa! Kahve! Fincanda da pişiyomuş, tuhaf.
Ama bu saatte canımın çekmesine sebep olan insan. Kınadım. Bizim evimizde Türk kahvesi yok. Arkadaşlarım sevmiyo kahve. Almıyolar evimize. Yazık bize.

memento mori dedi ki...

ben aldandım, pişmanım :) İlk yıllarda güzeldi aslında ama insan birkaç yılda sıkılıyor..

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Sıkılmak değil problem mori! Ben de aldananlardan olmak istiyorum!
MrE ! mail atcam sana ?!

Mr.E dedi ki...

@Serapus Valla amacım imrendirmek değildi ama bir şekilde İzmir'e gidip yolunu düşürürsen kesinlikle denemeni tavsiye ederim :)

Mr.E dedi ki...

@Memento mori ya tamam belki biraz irice bir kasaba olmaktan hala kurtulamadı İzmir ama yine de candır, sevilesi, gidip görülesi ve hatta Eskişehir ile birlikte en yaşanılası yerdir benim için :)

Mr.E dedi ki...

@Mr.U Aldanalım efendim, aldanalım ve tadını çıkaralım :)

francesca mckennitt dedi ki...

Aaa yoksa o ikili sen ve kız arkadaşın mı? Mimlendin bu arada :)

Mr.E dedi ki...

Evek ^_^ Alemci aziz Erenius :P