1 Eylül 2011 Perşembe

Tam o sırada 17


Çekinme, geç otur bir köşeye

22 yorum:

Stupid Jen dedi ki...

adam çok eğleniyor gibi görünüyor bay E.

Biri yardım etsin şu kızcağıza diyerek suya atlayasım geldi.
Türk olsa orada, heralde saldırırlardı kurtarmak için.

Sonra da kadın arada giderdi tabi.

Mr.E dedi ki...

aklıma sadece "neden?" sorusu geldi :) olayın tamamı için kocaman bir NEDEN??? :)

Stupid Jen dedi ki...

sevgilim şöyle de neden deyince...
ZEVK.
sanırım tek açıklaması bu :))

particle dedi ki...

Yorumları okumadan 30 saniye kadar izledim ve insan neden böyle bir şeyin içine girer ki diye düşündüm. Gerçekten çok bir söze gerek kalmıyor. Haketmiş, debelensin dursun daha.

Mr.E dedi ki...

Ortada bir eğlence var ama kime göre neye göre :)

Stupid Jen dedi ki...

izleyen adam diyorum işte.
çeken de öyle.
kadının eğlendiğini sanmıyorum.
en olsam eğlenmezdim en azından.

Mr.E dedi ki...

Ben eğlendim izlerken ne yalan söyleyeyim :)

Stupid Jen dedi ki...

"Mr." ekini taşıyor olmanızdandır derdim böyle feminizm basamaklarını tırmanaraktan fakat ne yalan söyleyeyim ben de hafiften eğlenmiş olabilirim.

Mr.E dedi ki...

Olaya seksist yaklaşma, içindeki erkek olsaydı da aynı derecede eğlenirdim ^_^

Stupid Jen dedi ki...

tamam itiraf etmeliyim ki güldüm bile.
^^
bu arada bu gifleri nerelerden topluyorsun acaba.

Mr.E dedi ki...

Bkz. sağ alt köşe ;)

Laliş dedi ki...

enee yazık kadıncağıza =).

wendy dedi ki...

bence kadının olayı acayip keyifli.

Mr.E dedi ki...

Madem yazık ne işi var orada :D Wendy'nin dediği gibi son derece keyifli bence de...tabi izemesi

Kadın cool takılsa hiç bu kadar keyifli olmayabilirdi bu :)

Stupid Jen dedi ki...

öhhöm..
çok özür diliyorum,
sevgilim öyle DER ... olacaktı o.
yanlış anlaşılmasınç
affola gençler.

Mr.E dedi ki...

nema problema :)

HerbiRenk dedi ki...

bizim buraya da kurmuşlardı bundan:))

Mr.E dedi ki...

İçinde olmak da eğlencelidir diye düşünüyorum bir yandan da

HerbiRenk dedi ki...

ben binmedim şahsen, ama içinde bulunan eğleniyor gibiydi:( ben kapana kısılmaktan çok korkuyorum aramızda kalsın;)

Mr.E dedi ki...

tamam aramızda ;)

A-H dedi ki...

tam da dun aksam boyle birsey gordum balonun icindeki cocuklar inanilmaz egleniyordu :)))

Mr.E dedi ki...

Eğlenceli olduğu konusunda hem fikiriz sanırım :) Hoşgeldin :)