9 Eylül 2011 Cuma

Sabahlar olmasın

Hepimiz birer tırtıl, birer kelebeğiz aslında. Yoksa sabah uyandığımızda karşılaştığımız halimiz ile iki saat sonraki değişimimizi açıklayabilecek "metamorfoz" dışında bir kelime bulamıyorum ben. Mesela dünyalar tatlısı ya da feci yakışıklı olabilirsin. Ama bu kesinlikle sabah uyandığındaki halin değil. Bir kaç görselle açıklarsak bunu; Normalde böyle göründüğümü varsayalım


Ama işte sabah uyandığımda, buna benziyorum


Ya da saçlarım çok havalı diyelim. Böyle sırf saçlarımla bir mekana girsem blendax reklamı etkisi yaratıyorum insanlar gözlerini alamıyorlar diyelim


Ama kalktığımda aynada karşılaştığım manzara şu


Peki sabah uyandığımda hiç mi güzel bir şey olmuyor? Tabi ki oluyor ^_^ Normalde sesim şöyleyken, sabah uyandığımda böyle çıkıyor...Yaşasın boğaz akıntısı!!! :D Bak şu son yazdığımı yazana kadar şikayetçiydim ama birden sakinleştim.....alt tarafı ayna karşısında on dakika geçirmeye bakar diğerlerini düzeltmem. Ah bir de o sesi koruyabilsem.... :P

8 yorum:

crazywomanrosemary dedi ki...

yaa ! sen hep BÖYLE kal..:)) Şöyleden hiç hoşlanmadım ki..;))

eee bir de öğlen ama GÜNAYDIIIN diyeyim bari..:))

bahar006 dedi ki...

Hahaaa:)) Ne eğlenceli bi post olmuş, sevdim:))

Mr.E dedi ki...

@CWRM hahaha elimden geleni yaparım :D Belki bir 15 sene sonra sesim sabitlenir o şekilde :D

Mr.E dedi ki...

@Bahar hahah teşekkür ederim, hoşgeldin :)

Erdi Karadeniz dedi ki...

Tüm insanlık adına yazılmış bir post olmuş bu :D

Mr.E dedi ki...

Genelleme yapmak istemedim, ama ben kesinlikle bu şekilde oluyorum sabahları bunun garantisini verebilirim, hoşgeldin :)

Serapus dedi ki...

Hey allahım. :D Bırak dağınık kalsın bayım. :D

Mr.E dedi ki...

Dağınık zaten iyice :D