4 Eylül 2011 Pazar

Kıçın gece boyunca açıkta kalması

Dün gece rüyamda Barselona'daydım. Nou Camp stadındaydım daha doğrusu. Bütün gün stadda bulunan müzeyi gezdim, sahada poz verdim, tribünlerden sahayı çektim ve en son soyunma odalarının koridorlarında Messi ve İniesta'nın da bulundupu 5-6 kişilik bir grupla beraber fotoğraf çektirdim Malezya'lı ya da Endonezya'lı, ailesiyle tatile gelmiş bir adama... Sonbaharın gelmiş olduğunu da böylece kıçımızın açıkta kalmasıyla anlamış bulunuyoruz. Hadi şimdi dağılabiliriz bence hı hı evet

15 yorum:

particle dedi ki...

Bir de o makarnalar mideye oturmuşsaa:) neyse hayra yormak lazım:))

Mr.E dedi ki...

Kabus değildi ki ^_^

particle dedi ki...

iyi kötü her rüyadan sonra aynı yorumu yapan ben. yeni şeyler bulmam lazım:D

RE-L124c41+ dedi ki...

kıçın açık kalması her daim sakıncalı -.-
rüyadan uyanınca insanı acı gerçeklerle yüzleştirebiliyor hıhı evet :D

Laliş dedi ki...

Bilinç altında neler dolanıyormuş senin öyle =).

Mr.E dedi ki...

@Re-L sorma :)

Mr.E dedi ki...

@Laliş bilinçaltımda aslında o sahaya maça çıkmak da var ama rüyaya denk gelmedi

funda dedi ki...

ne güzel rüyaymış :)

Mr.E dedi ki...

Bence de :D çok güzeldi ama uyandık bir kere :)

crazywomanrosemary dedi ki...

oyyuu! gerçekten açıkta kalmışsın..olsun onu bile göremeyenler var ki:;)

Mr.E dedi ki...

Değil mi değil mi :D

Uyumayan Ses dedi ki...

ciddiye aldım bir an, noluyoz diye okudum yazıyı hehe

Mr.E dedi ki...

Keşke....aaah keşke :D

Feli Jo dedi ki...

Ahaha rüyaya bak :D kıç açık kalınca hep Barselona'lı rüyalar görsek keşke. En çok gitmek istediğim yerlerden çünkü :D

Mr.E dedi ki...

keşke keşkeee :D