17 Eylül 2011 Cumartesi

İzmir #1 (Arkeoloji müzesi)















8 yorum:

Laliş dedi ki...

Yasak değil mi arkadaşım sanat eserlerinin fotoğraflarını çekmek :P.

Mr.E dedi ki...

"Flaşlı" fotoğraf evet yasak :)

crazywomanrosemary dedi ki...

Eserlere bayıldım..yer,yöre,müze bilgi istiyorum..

ha bir de döndün mü?..yoksa oralada mısın hala?..:))

particle dedi ki...

hımmm... güzel! :D

Ee ne zaman tatilinin ne kadar sıkıcı geçtiğinden bahsediceksin. Yazı hazır mı, merakla bekliyorum:D

Mr.E dedi ki...

@CWRM bilgi vermiyorum bu sefer :) İzmir ve çevresine ait bunlar diyip bu seferlik geçiyorum

Döndüm bugün itibariyle artık biraz oturayım vallahi yoruldum :D

Mr.E dedi ki...

@Particle yazı yok aslında bol bol foto var :)

Yakında hepsi gelecek panik yok :P

francesca mckennitt dedi ki...

Güzel ama İst. arkeoloji kadar kapsamlı değil anladığım kadarıyla di mi?

Mr.E dedi ki...

Valla bütün eserler bunlar değil tabi ama İst. Arkeoloji ile de kıyaslamamak lazım :)