19 Eylül 2011 Pazartesi

Biz biliyoruz da mı oynuyoruz?

Ben geldiiim! Tatil bitti ve tekrar İstanbul'a (kürkçü dükkanı) döndüm. Pfff yaazacak çok şey de birikti. Biri Mia'dan biri Deep'ten olmak üzere iki adet mim var, yayınlanacak bir iki post İzmir Fotoğrafı var...Neyse zamanla yavaş yavaş yazarız artık.

Şimdi başlığa gelecek olursak; İzmir'deyken iki adet düğün geçirdim. Çok sevdiğim arkadaşlarım evlendi dolayısıyla oynamamak olmazdı. Fakat şöyle bir şey farkettim; düğünlere gidenler çok gereksiz süsleniyor arkadaş..Kızlar bakın bu lafım size; gelinden güzel olmaya çalışmayın. O, gelinin günü. Ne kadar uğraşsanız da olmaaaaz boşuna süslenmek için çok çaba harcayıp bir de düğüne geç kalmayın değmez. Erkeklere de iki çift lafım var; o taktığımız kravatlar geceyi ya ceketin cebinde, ya Rambo stili kafada tamamlıyor. Yani eğer bir kıyafet kısıtlaması yok ise, rahat ve şık gitmek daha iyi sanki. Fotoğraflarla örneklemek gerekirse geceye böyle başlayıp;


Böyle bitirmemek lazım

(Diego Lugano stayla)

Tamam belki fotolar aynı günden değil, ama en azından kendimi rencide edeyim dedim. Siz ne demek istediğimi anladınız nasılsa....anladık değil mi? O_o


O kadar düğün demişken, şu şarkının düğünlerde çalınması da bitsin artık buradan huzurunuzda kampanya başlatayım. Tamam belki hareketli söylendiğinde oynanıyor olabilir ama bu nedir arkadaş? Hazır söylüyorsun arada "Nikah Masası" da söyle, en azından günün anlam ve önemini belirten de bir şarkı olsun :))) 

15 yorum:

funda dedi ki...

ahahah :D:D
Görende ne efendi çocuk der :D
Hoşgeldin bu arada.

Mr.E dedi ki...

Hoşbulduk :)

Efendiyim tabi hıh! Sadece bir miktar "dağıtmaya" meyilli olabilirim hepsi o :)

funda dedi ki...

Güzel dağıtmışsın canım bişe demedik :)

Mia Wallace dedi ki...

örneklemeler güzelmiş :)

Mr.E dedi ki...

Ben her daim güzelim ^_^

Sadece Umut dedi ki...

Mr E, düğün - kabus aynı şey sanırım ikisinin sonu da "oooh bee!" ile bitiyor.

Mr.E dedi ki...

Yani tam aynı şey sayılmaz aslında, ben bu kadar laf ettim ama deliler gibi de eğlendim mesela düğünlerde :)

Sadece Umut dedi ki...

Bana da öyle oluyor, anahtar = alkol.
Özendirmek gibi olmasın ama :)

particle dedi ki...

İşte sevdiğim düğün ruhu:D

Fotoğraflı anlatım gençlere örnek olması açısından çok faydalı olmuş. Tebrik ederim Mr. E:)

Gereksiz süslenmek değil de bence kötü süsleniyorlar. İpin ucunu kaçırıyorlar. Olmuyor tabi:) Yoksaa bırak süsleneliim, erken gidip napıcaz düğünee:D

Artık sevmeyeceğim de gerçekten son derece uyumsuz bir düğün şarkısıdır. Başlat arkandayım.

Mr.E dedi ki...

@Umut, Özendirmek olmaz alkol zaten kötü bir şey, bütün kötülüklerin anası böyle bir şeye özenir mi insan....;)

Mr.E dedi ki...

@Particle Düğün ruhu candır, fotoğraflar ise özenli bir çalışmanın neticeleri bir yerde :)

Düğüne erken gidin demiyorum ama düğün başladıktan yarım saat sonra da bir yere gidilmez :)

HerbiRenk dedi ki...

eheueh:))) iyiyimiş:) düğün işte süslenmeden olmuyor:))

NOT:birde o şarkıyı ben de çalabiliyorum:)

Laliş dedi ki...

Hayır hiç düğün havasına uyuyor mu o şarkı öyle ya ? Ben de burdan sana destek veriyorum =).

Siz erkekler için sadece kıravatken, o kızların saatlerce harcağı emek gidiyor; makyaj akıyor, topuzlar dağılıyor :D. Ahahah :D.

Mr.E dedi ki...

@Herbirenk süslenmek tamam, aşırısına laf ediyorum zaten ben :)

Bir de o şarkıyı çalmandan ötürü tebrik ederim. Ama eminim düğünlerde çalmıyorsunudur :)))

Mr.E dedi ki...

@Laliş destek için teşekkürler ^_^

Değil mi değil mi varmak istediğim noktaya gelmişsin negzel :)