9 Eylül 2011 Cuma

Bir Yol Hikayesi - Elazığ 2

 Şefik Gül Kültür Evi

 Şefik Gül Kültür Evi

 Şefik Gül Kültür Evi

 Geleneksel gakkoş kıyafeti, tesbihi eklediği için Mr.H'ye teşekkür ediyoruz :)

 Şefik Gül Kültür Evi

 Şefik Gül Kültür Evi

 Orcik küpü

 Harput Kalesi

 Kaleden Elazığ manzarası

 Elazığ


 Keban baraj gölü

"Burada ben de varım!"

 Biber

 Yaşlı

 Keban baraj gölü

 Balak Gazi

 Keban baraj gölü ve Palu Pertek (sağda)

 Buzluk Mağaraları girişi

 Buzluk Mağaraları
 Yazıyoruz adımızı dağlara taşlara

 Keban Barajı

 Keban Barajı

 Çırçır Şelalesi

Çırçır Şelalesi

15 yorum:

funda dedi ki...

ohh ohh çok iyi geziyosun çok iyi :)

Mr.E dedi ki...

İyi gezerim söylemesi ayıptır ^_^

ayl-in dedi ki...

Hayat sana güzel :) Ben o tarfları hiç gezmedim. Hep bilindik tatil beldeleri ve bir de Karadeniz tarafları.. Aslında içerileri de kurcalamak lazım dimi dimi?:)

Mr.E dedi ki...

Gezmek görmek lazım tabi ^_^

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

çırçır şelalesini sevdim ben burda :)

Mr.E dedi ki...

Orası aslında bir balık çiftliği, Keban'ın bir kolundan kaçan bir su üzerine tesis kurmuşlar, hem balık yetiştiriyorlar hem satıp para kazanıyorlar :)

crazywomanrosemary dedi ki...

seninle doğuyu tanımak güzel yakaladığın kareler çok güzel..sahi o şahin mi? benzetemedim de..şelale çok güzel..o mekanda butik otel tarzı bir durum var mı turistlere yönelik..:))???

Mr.E dedi ki...

@CWRM ^_^

Şahin değil o ama aklıma gelen, kale ve kuşla ilgili ilk şarkı oydu o yüzden onu seçtim yoksa şahinden dolayı değil ki o kuşun kendisi elimden küçüktü :)

Konaklanmıyor, sadece ziyarete açık sanırım

Laliş dedi ki...

Ben de Toronto'da böyle fotoğraflar çekip seni kıskandıracğım. AYıp arkadaşım; gitmek isteyen gidemeyenler var :P :)

Sadece Umut dedi ki...

Mr U geldi!
Mr E, sen bu gezileri iş için mi yapıyorsun yoksa hobi misali il il türkiye şeklinde mi?

Mr.E dedi ki...

@Laliş hakikaten ayıp! Kanada'ya seneler evvel gitmiş birine yapılmaz bu :D

Mr.E dedi ki...

@Mr.U hoşgeldin :)

Valla iş için Mardin'e gidip, daha sonra hobi olarak etrafı gezdim diyelim :)

crazywomanrosemary dedi ki...

hadi ama buradaki fotolara baka baka sıkıldık..tatil fotoları bekliyosss..;))

francesca mckennitt dedi ki...

Mağaraya bakıp bakıp görememem de çok ironik oldu, uykum gelmiş tamam :(

Mr.E dedi ki...

Aslında görünmüyor panik yok :D
Fotonun sol tarafında girişi mağaraların :)