2 Eylül 2011 Cuma

Bir Yol Hikayesi - Diyarbakır 1

Bu aralar gezme tozma konusunda atıştığım Particle ada fotolarını koyunca bu postu yayınlama zamanı gelmiş onu anladım, Huzurlarınızda Diyarbakır...

 Surlar

 Hasan Paşa Hanı

 Hanın avlusu

Kabak

 El yapımı limonata ^_^

 Tozun avantajı


 Avlu


 Konsola farklı bir yaklaşım, farklı bir tat


 "Abi beni çeksene"


 Sığınak


 Kilise


 Stargate


 Parspektif


 Tebrik(!) evi (link içerir)


Kaburga dolmasının öncesi

 Sonrası ^_^

 Galleria

Günbatımı

7 yorum:

Lô - Lâ dedi ki...

hayatin icinden ..
guzeldi ..

birde su yedikten sonra ilistirdigin ^_^ yok mu .. : )

Mr.E dedi ki...

En hayatın içinden olanı o :)

Lô - Lâ dedi ki...

o ve su kiz cocugu ..

:)

crazywomanrosemary dedi ki...

avlu ya bayıldım..ama o kaburga dolması içi doluyken bizide çağırmalıydın..neyse affettim..afiyet şeker olsun..o sevimli kızı ben çok sevdim..iyi ki çekmişsin..stargate mi? oraya ait bir kaç foto daha olabilir elinde bi ek yapsana merak ettim walla..ellerine sağlık sevindirdin ben gezentiyi..:)

Mr.E dedi ki...

Ya stargate aslında sadece bir benzetmeydi :D yoksa ne adı ne sanı böyle saçma bir şey değil ^_^

Beğendirebildiysem ne mutlu bana :)

particle dedi ki...

Ahhaha önce 2.yi okuyup cevapladım tüüüühh:D:D

Hii o zaman bugünki gezmemi de hemen yarın yayınlıyim:D Bitti ama benim daha malzeme çıkmaz, senin doğu turunla yarışamıcam:D

El yapımı limonata mııı, en sevdiğiim, güzel miydiii???

Tozun avantajı isimli foto çok güzel olmuş.. gerçekten:)

Hiç kaburga dolması yemedim, merak ediyorum:/ Sonrasını da görünce süpersonik bir şey olduğuna kanaat getirdim:D

Gün batımıyla bitirmeyi benden kıskandın di mi Mr. E?? Hıı:P Ehuheue

Çok güzel fotolarin genee,ben de istiyorum ben de diye kudurdum burda:(

Mr.E dedi ki...

Valla Allah şaşırtmış ne diyeyim :D

Limonata güzeldi valla hiiç yalan söyleyemeyeceğim, imrendiysen kusuruma bakma :)

Tozun avantajını ben de çok sevdim en sevdiğim bir kaç kareden biri oldu

Kaburga dolması candır ama asıl güzel kısmı beraberindeki pilavdır...of bak yazarken ağzlım sulandı

Kıskanırım, affetmem :D

saygılarımla :)