22 Ağustos 2011 Pazartesi

Vengaboys



Hatırlayanlar el kaldırsın!! 

90'lı yıllarda benim çok sevdiğim gruplardan biriydi. Hatta solist abladan çok hoşlanırdım. Az önce kliplerine tekrar göz gezdirdim de iyi ki sonra hoşlanmayı kesmişim :))  Zaten grup bir garipti; abiler çok gay kılıklı, ablalar da red light district'ten kaçmış gibilerdi(ki aslında Hollanda orijini bir gruptur kendileri) Çok güzel şarkıları vardı ve kesinlikle dinlerken oynatırdı insanı oturduğu yerde. Mesela kim Boom Boom Boom'u hatırlamıyor olabilir ki? Sonra Shalalala diye bir şarkıları vardı We're going to İbiza vardı  Uncle John from Jamaica vardı hey gidi... Akşam akşam nostalji oldu ^_^

14 yorum:

Lütfücüğüm dedi ki...

oyy. hatırladım, parmağımı kaldırdım.

bu yazdıklarının dışında to brazil diye bi şarkıları da vardı. 2000 lerin başında çıkmıştı galiba. onu fena dinlerdim.

Mr.E dedi ki...

Bir dönem çok fazla sayıda insanın kendilerini dinlediğini düşünmekteyim zaten, geldiğin iyi oldu geç otur hele şöyle :) Klübe hoşgeldin :))

Lütfücüğüm dedi ki...

hoşbulduuum:))

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Görünce hatırlamadım bi anda şarkıları dinleyince hatırladım vallahiii :)

Mr.E dedi ki...

@Sylvie böyle bir gruptu işte :D

francesca mckennitt dedi ki...

Ben hiç hatırlayamıyorum tüh. 91'li olmanın dezavantajları işte :)

Mr.E dedi ki...

@Fran senin böyle bir şeyi hatırlayamaman şaşırtmadı dersem yalan olur :D

HerbiRenk dedi ki...

çok severdim bende özellikle We're going to İbiza

Lô - Lâ dedi ki...

burada bunlarin suyunu cikartmislardi .. oyk ..

Mr.E dedi ki...

@Herbirenk sen de klübe hoşgeldin :)

Mr.E dedi ki...

@Leyla o bütün grupların kaderi :)

francesca mckennitt dedi ki...

o ne demek şimdi!

Mr.E dedi ki...

Sen benim için blogger kültür elçisisin, bilmemiş olmana şaşırdım ^_^

francesca mckennitt dedi ki...

Şaşırtmadı demişsin ya ondan, ben mi yanlış anladım-anlayamadım, pardon :) Sanırım yaşım yetmiyor :D