11 Ağustos 2011 Perşembe

Uuuu Mimlendim beybi! #26

Yaz geldi herkeste bir sermişlik bir amaan boşvercilik hakim. Hayır herşeyi geçtim ortalarda mim de yok bu aralar, düşünün işler o kadar kesat. Ama bu böyle gidebilemez!! O yüzden elimi taşın altına koyup sizler için mim yaptım buyrun sıcak sıcak,

"Çok beğendiğiniz, izlemekten asla sıkılmayacağınızı düşündüğünüz 3 filmi (Üçlemeler üç film olarak sayılacaktır), neden bu kadar beğendiğinizi de açıklayarak yazın"

1- The Fall : Tarsem Singh'in muhteşem görsellikteki şahane filmi. Sırf o sahneleri tekrar tekrar izlemek için bile bu filmi sesini kapatıp, tüm filmi sessiz şekilde izleyebilirim. Film değil fotoğraf albümü sanki, o derece ^.^

2- Scott Pilgrim vs. The World : Bu kadar başarılı bir çizgi roman uyarlaması daha önce izlemedim. O kadar güzel uyarlanmış ki film boyunca çizgi romanı yaşıyorsunuz. Hele bazı sahnelerde, eğer çocukluğunuzda atari salonlarına gitmişliğiniz varsa size nostaljik anlar yaşatması garanti bu filmin

3- The Name of the Rose : Umberto Eco'nun süper romanının sinema uyarlaması. Sean Connery'nin henüz çok yaşlanmadığı, Christian Slater'ın ise çömez haliyle arz-ı endam ettiği muhteşem film. Döner dolaşır sürekli izlerim kendisini. Hatta itiraf etmem gerekirse filmden sonra oturup Orta Çağ ve Skolastisizm'e merak sarıp araştırmaya başlamışlığım var. Benim için referans film halini almış durumda artık kendisi :)

Ve şimdi de kazananları açıklıyorum;

Mia, Deeptone, Francesca, CWRM, Sweety, Mikrop, Rory, Melek, Bir İnce Ses, ParticleSam ve Antandre (sınırlı tutayım ki insanlar birbirlerini mimlesinler dedim ama yine kaçtı elimin ayarı ^.^)

24 yorum:

Sweet Sunshine dedi ki...

oley oley oleyyy ^^
danke şöön şatzi.

francesca mckennitt dedi ki...

:))
Uf ya, hiçbirini izlememiş olmam çok ironik :/

Mr.E dedi ki...

@Sweety Maksat ortalık hareketlensin biraz :)

Bitte ;)

Mr.E dedi ki...

@Fran daha gençsin izlersin moral bozma :P

Rory dedi ki...

Tsk ederim mim icin E:)

Filmleri tanimiyorum:) izlemeli..

particle dedi ki...

Hii ilk 2 film beniim. Scott Pilgrim'i keşfettiğimden beri kaç kere izlediğimi bilmiyoruum:)

The Fall'ı da çok severim onu da defalarca izlediiim. Hiç sıkılmam. O küçük kız yenir kii^_^

3. izlemedim izleyeyim madeem.

Sağol mim için, filmlerimi çalmışın ama gene de yapmaya çalışıcam:D

Mr.E dedi ki...

@Rory bu mim'in amacı da biraz bu zaten bir bakalım neler var izlemediğimiz :)

Mr.E dedi ki...

@Particle sorun değil başka sevdiğin filmler de olmalı hiç olmadı bunları yaz yine ^.^ Bende daha çok film var ama az izlenmiş olabileceğini tahmin ettiklerimi yazdım ki başkalarına izlemek için film önerisi olsun diye :)

Antandre dedi ki...

beni mimlememişin, daha da yapmam :D daha da gelmem :D

Mr.E dedi ki...

@Antandre otur hele soluklan biraz :D
Seni de mimliyorum tamam hemen alınma. İzmir çok bozmuş seni :p

Antandre dedi ki...

ya yoh yaa :D alındım darıldım asfafa :D

Mr.E dedi ki...

Valla adını tarihe yazdırdın bir kere, artık sen tarihin bir parçası oldun, istesen de vazgeçemezsin :P

Bir İnce Ses dedi ki...

Şu an tam olarak mim yazma havamdayım.. Mim'i şimdi yazmazsam bi daha da yazamam. Anladığım kadarıyla filmler yabancı ( muhtemelen New York'da geçiyor olabilir ) ve sanırım ben bu filmlere Fransız kalmış biri olarak görevimi yerine getirmiş bulunmaktayım..

Mim için teşekkürler :)

Mr.E dedi ki...

Hadi o zaman hazır havayı bulmuşken değerlendir de biz de film öğrenelim :)

deeptone dedi ki...

merci beaucoup monsigneur.
:)
the fall. 2000'lerin en iyi filmi bence.
:)

Mr.E dedi ki...

De rien Signor :)

Hakikaten şahane film bak izleyesim geldi tekrar :)

crazywomanrosemary dedi ki...

The Fall ve The Name of the Rose ikisini izledim fall 2 kez izledim bence tekrar tekrar izlenebilir. Diğerini hiç ama hiç izlememişim.
teşekkürler hemen yapayım bari..:)

Lô - Lâ dedi ki...

Ah, guzel filmler secmissin Mr. E : )
Uzun zaman olmustu izleyeli, hatirlatma guzel oldu ..

Sam dedi ki...

seni öldürücem. bunu bilsen iyi olur.

teşekkür ederim efenim gururlandım! ama kızdım çok kızdım! yapıcam birazdan mim'i. oof of çok dertliyim.

Mia Wallace dedi ki...

bu listede the fall favorim ve hemen yapıyorum mimi ;)

Mr.E dedi ki...

@CWRM Bekliyorum :)

Mr.E dedi ki...

@Leyla ne demek efendim benim için bir zevk :)

Mr.E dedi ki...

@Sam sakin ol şampiyon sinirlenmek yok üç ise üç o kadar! :D

Mr.E dedi ki...

@Mia hadi hemen yap da okuyalım :)