22 Ağustos 2011 Pazartesi

Şantiyedeki Sır


24 yorum:

Sweet Sunshine dedi ki...

ahaha bacaklar, el feneri ve oh la la :D
ÇOK HOOOŞ.

Antandre dedi ki...

bu ne lan a güldüm en çok :D :D çizime gel. :D

Mr.E dedi ki...

@Sweety sağol :D Gözlere kadar her şey iyiydi ama gözlerde sıçtım, teoride bunun bana benzemesi gerekiyordu da :)

Mr.E dedi ki...

@Antandre ustaya karışılmaz vardır bir bildiği :P

Sweet Sunshine dedi ki...

ahaha :D yok yok gözel. ama seni pek bilmediğimden ne desem olmaz.

Mr.E dedi ki...

Bunun gözleri daha güzel olanını düşün işte ben :D

Sweet Sunshine dedi ki...

ehe. giderin var mistır.
ünlü olursun bu kapakla yakında ^^ vuhu.

Mr.E dedi ki...

Giderim var demek hahahahah XD

Bu bana "kapak" olmasın da ^_^

particle dedi ki...

ehuehue suratındaki o şaşkın, üzgün ifade süper:D ama en çok tagline'ı sevdim: Bunca zamandır bitmeyen neydi?? Bir merak oluşturdu valla:D

Mr.E dedi ki...

Valla ben de bilmiyorum, zaten filmimizin de konusu bu :D

Sylvie ribeL_ dedi ki...

olmuşsun sen tebrikk :)

Lô - Lâ dedi ki...

Bay E. - Sonra de ki, santiyede is bitmiyor.. Cizim yaparsan zor biter ..

o-la-la yupsioses

Sweet Sunshine dedi ki...

tabikisi.
var giderin var.
"Mimar, fotoğrafçı, aşçı, karikatürist, blog yazarı, ayakkabı bağlayıcısı..." :D
ehe o değil de gideri var deyince aklıma hep gider yolu tıkanmış lavabolar geliyor.
of.
hazalın uyku vakti gelmiş.

Mr.E dedi ki...

@Sylvie teşekkür ederim ^_^

Mr.E dedi ki...

@Leyla, tıpkı derslerinin bitmemesi gibi değil mi :D Ah o zavallı öğrenciler :P

Mr.E dedi ki...

@Sweety lavabo canımı benim ^_^

Lô - Lâ dedi ki...

@ bay e. zavalli ogrenciler mii hmpff .. asil zavalli ben..

onlar keyiflerine gore takiliyor vallahi, imani gevreyen (?) ben oluyorum ders anlatcam diye ..

ay ders . is .. uff : (

Sweet Sunshine dedi ki...

ehe şey ^^ yok yok tabiki senin için lavabo demedim ben öyle anlaşılması hiç bi zaman.
hem lavabolar da iyidir güzeldir.
temizdir, parlak beyaz olanları var.
dişler gibi
^^

Sweet Sunshine dedi ki...

İyi geceler mösyö :(
ben bi kendime geleyim.
sıcak başıma vurdu.

francesca mckennitt dedi ki...

Hahahah. Sen şimdi Mardin'de misin yani hala?

Mr.E dedi ki...

@Leyla nooooldoo için mi şişti :D

Mr.E dedi ki...

@Sweety hadi iyi uykular ;)

Mr.E dedi ki...

@Fran bir tahminde bulun bence bugün şanslı günündesin ^_^

Lô - Lâ dedi ki...

sen bi gitsene santiyenin kuytu kosenine .. dikkat et de basina ta smas dusmesin ..

c'est vache : ))