26 Ağustos 2011 Cuma

Road trippin'


Çarşamba günü şantiye resmi olarak valilik tarafından durdurulunca benim de İstanbul'a dönüş planımda bazı değişiklikler oldu. Mesela bunlardan ilki hemen aynı gün öğleden sonra Şanlıurfa'ya dönecek olan ustalarla beraber yola çıkma kararımdı. Böylelikle yolculuğum çarşamba günü saat 15.00 itibariyle başlamış oldu. Şanlıurfa merkezi iki gün gezdikten sonra bugün öğle saatlerinde Diyarbakır'a varmış durumdayım. Gündüz kendim gezdiğim kadarını gezdim. Yarın sabah da arkadaşlarımın kahvaltı ve şehir turu sözleri var. Bakalım görmediğim nereler kalmış ^_^ Yarın bu tıkınma ve gezi programından sonra da öğleden sonra Elazığ'a yola çıkıyorum. Pazartesi gününe kadar Elazığ'dayım. Pazartesi akşam üzeri Diyarbakır'a dönüp gece İstanbul'a uçacağım. Böylece 8 Eylül'de dönme planı yapmışken, şeker bayramından önce eve varmış olacağım. Böylelikle 6 gün içerisinde 5 şehir, 2033 km(*) yapmış olacağım ^_^ Bayramda bir süre dinlenirim kanımca... 

16 yorum:

Antandre dedi ki...

ey maşşallah o bünye nasıl kaldırır bunları halen hayret içindeyim :P iyi eğlenceler sana :D

bayan mikrop dedi ki...

boşuna bloggerin en gezgin blogcusu seçmedik

olacak böle şeyler tabi o.O

Mr.E dedi ki...

@Antandre Bünye sağlam korkulacak bir şey yok :D Asıl söylemediğim Eylül'de bir de İzmir'e gideceğim ^.^

Mr.E dedi ki...

@Mikrop sen işini biliyorsun ajan :)

K.C.S. dedi ki...

İyi gezmeler (:

Mr.E dedi ki...

Her şey blog için :D

Lô - Lâ dedi ki...

Bay E. - dikkat et de oralarda dayak yeme .. saka bir yana, gozun aydin olsun freedom olmus ..

Iyi gezmeler ve bol foto sipsak yap .. and be careful, you'll never know (without ambiguity ;)

francesca mckennitt dedi ki...

:))
N gezgin sen mi olmalıymışsın ne :)

Mr.E dedi ki...

@Leyla dikkat ederim merkez tamam :)

Mr.E dedi ki...

@Fran bilmem :D Ayrıca eylemlerim sürecek ^_^

Sweet Sunshine dedi ki...

ahaha.
şey, düşünsene her km de bir evi ziyaret etsen 2023 evden şeker toplasan *.*
bayram negzel olurdu ya :(
bu arada gezmek güzeldir.
(ıım biraz fazla da olsa ^^)

cidden sağlam bi bünye lazım bu kadarı için ya :/

Mr.E dedi ki...

@Sweety o kadar şeker toplasam bagaj problemim olur, yesem bana sakıncalı her yönden sıkıntı yani :D

Ayrıca yol için bünyeye ekstra zarar :D

Sweet Sunshine dedi ki...

eheh çocuklara dağıtıraın ^^ bayram noel babası olurdun ^^

(bana da yollardın tabi, fikir anası olarak ehe.)

Mr.E dedi ki...

Şeker baba!! :D İleride de yatır yaparlardı :D

Sweet Sunshine dedi ki...

ahaha ^^
şeker baba Mr. E :)

particle dedi ki...

Yaa ben dedim sana yatçan kalkçan yatçan kalkçan gelcen diye inanmadın bir de:) oha planlasan böye süper olamazdı. gezi planına bayıldım bayılmakla kalmadım çatladım burda. galiba bu sefer ben ağlıcam senin blogunda ühühühühü:)