5 Ağustos 2011 Cuma

Playlist 16

Bu sefer size dıp-tıs'lı liste hazırladım. Evet bunu da yaptım sevgili blogger ama bir sor önce neden diye.

Şimdi bazılarınız tatile gitti, bazılarınız ise yaz için forma soktuğunuz vücudunuzu sadece banyodan sonra aynadan gördü. Olsun hiç farketmez!! Türk insanı literatüre "Türk kası" kavramını sokmuşken yazın bu hararetli günlerinde bünyeler de sıcak hava nedeniyle oluşan ödemden ötürü su topluyorken yavaş yavaş önümüzdeki yazın hazırlıklarına başlamak lazım inceden. Bu nedenle spor ile uğraşırken sizleri bir nebze de olsa gaza getirebilirsem ne mutlu bana deyip sizlere parçaları sunuyorum koçerolar

Açılışı Seven Nation Army'nin remixi ile yapalım. Sonra tutup Rise Up'ı Bucovina'ya bulayalım biraz.Evet bacakların yandığını hissedelim lütfen, yanmıyorsa yaptığınız egzersiz işe yaramıyor demektir. Evet şimdi biraz soluklanıyoruz, bu arada biraz renklenelim ;) Hazır renklenmişken tekrar nabzımızı arttırıyoruz hadi bakalım gençler, keep on rising... Tabi bu kadar lafı ettik spor yapmak için birini daha kandırmak spora devam etmek için önemli bir kriter, vazgeçerseniz bile en azından birinin sizi yakanızdan çeke çeke götürmesi için, o zaman ne diyoruz "we go together"

Bir diğer unutmamamız gereken kısım ise egzersiz sırasında nefes alıp vermemiz. Alıyoruz, veriyoruz, alıyoruz, veriyoruz... Veee tekrar yavaş yavaş hızlanıyoruz Power of Celtic eşliğinde. Şimdi bu kadar odaklanmışken bütün stresi de bir kenara bırakalım ve no stress diyelim. Ve bu kadar egzersizin üzerine biraz da motive edelim kendimizi, aynaya bakınca bir değişiklik görüyor musun? ^.^





Not: Evet biliyorum normal şartlar altında playlist'i 10 parçalık yapıyorum ama akşam üzeri bilgisayarın önüne oturduğumda aldığım bir haber nedeniyle bu playlist'i 9 parçayla sonlandıracağım. Sonundan kestiğim tek parçayı ise kendisine bir şekilde saygımı göstermek için ayırdım. Helal olsun Teoman, delikanlının önde gideniymişsin...çok sevmezdim seni, ayılıp bayılmazdım ama bugünden itibaren sana karşı çok büyük saygım var, yolun açık olsun

3 yorum:

Antandre dedi ki...

baya baya liste var burda. baya baya deniycem bi gün. kaslarda yanma hissetmezsem gelir rencide ederim.

Mr.E dedi ki...

no pain no gain!!!!

Lô - Lâ dedi ki...

teo'nun parcasi harika ..