17 Ağustos 2011 Çarşamba

Kim o?

14 yorum:

crazywomanrosemary dedi ki...

hadi ordan..:))

bayan mikrop dedi ki...

bana mutluluğun resmini çizebilirmisin dostum onu de hele bakem

Laliş dedi ki...

Şaşkın :).

Mr.E dedi ki...

@CWRM Bırakayım mı bu işleri de? :D

Mr.E dedi ki...

@Mikrop çizeriz ajan ayıpsın ;)

Mr.E dedi ki...

@Laliş e haliyle :)

francesca mckennitt dedi ki...

Aaaa beni çizmişsin :))

Mr.E dedi ki...

Niye sarışın mısın sen? :D

francesca mckennitt dedi ki...

Sarışın mı o :) Benim de öyle bir pijamam var da ondan dedim ben :)

Mr.E dedi ki...

Hahahaha şaşkın da değilsin yani :D Peki ^.^

crazywomanrosemary dedi ki...

Şu son hafta bşoğuna her gelişimde gülerek,kıkırdayarak çıkıyorum..şu parçayı nereden buldum şu an kıkır kıkır gülüyorum..ölme emi sen..:)

Mr.E dedi ki...

Denerim ama söz veremem :D Bu arada buranın amacı eğlenceli olmak. Her ne kadar bazen rahatsız edici olsa da şarkılar arada değişiklik iyidir :)

Serapus dedi ki...

Şarkı çok iyi yahu. :D Blogunu açıyorum dinlemek istediğimde. :D

Mr.E dedi ki...

:) Hoşgeliyorsun ^.^