27 Ağustos 2011 Cumartesi

Igor Presnyakov

Yatmak üzere sayfaları yavaş yavaş kapatırken ekşisözlüğe bakayım dedim, oradan linkle youtube'a geçip he's a pirate'ı dinlerken sağ tarafta bu abinin "featured video"sunu gördüm. Dedim dur hele neymiş bu pavyoncu kılıklı abinin olayı. Meğer bu abi akustik gitarı ağlatıyormuş efendim. Bakınız siz de hak vereceksinizdir eminim. Deminden beri parçalara bakıyorum bunlar benim dinleyip beğendiklerim. Daha güzel olanları da vardır ama en başta dediğim gibi yatmak üzereyken en fazla bu kadar oluyor ve hayır sabaha kadar bekleyemedim bu postu yazmak için :) İyi geceler efendim 








16 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Bi de sevdiğim parçaları çalmış ki tadından yenmez. İyi geceler :)

Jano dedi ki...

vaay игорь süperdir :) güzel paylaşım

crazywomanrosemary dedi ki...

Lambada favorim..:))

Mr.E dedi ki...

@Fran bunlar benim seçtiklerim, abinin çalmadığı parça kalmamış yoksa :D

Mr.E dedi ki...

@Jano geç buldum pişman değilim bir daha olsa bir daha paylaşırım :D

Mr.E dedi ki...

@CWRM Lambada candır :)

CherrybLossomgirL dedi ki...

bayıldım amcaya . favorilere girdi bile.çok sağol !

ayl-in dedi ki...

beğendim :)

Sweet Sunshine dedi ki...

"ayyy of dı taygıııır!! "
ah... öhm şey.
sesim çok mu fazla geldi ^^

tanrım... eşlik etmeden duramıyorum.
cidden iyi.
ve şarkı seçimleri harika!
saol Mr.E :)

Mr.E dedi ki...

@Cherry sevindim :) ayrıca Hoşgeldin :)

Mr.E dedi ki...

@Aylin beğenmeni beğendim :)

Mr.E dedi ki...

@Sweety rica ederim ^.^

Sylvie ribeL_ dedi ki...

adam işini biliyor, bide süper parçalar çalımş ki sorma, dinlemede naap ? :)

Mr.E dedi ki...

İşini biliyor hakikaten. Youtube'de featured olmak için bir şeyler yapmak lazım zaten :)

summer dedi ki...

benim N'lerimde olduğunu haber vermek istedim :)

Mia Wallace dedi ki...

mimlendin :)