20 Ağustos 2011 Cumartesi

Blogger N'lerini seçiyor !

Bir ince ses'in başlattığı "Blogger N'lerini seçiyor !"un Bu da mı gol değil ayağına hoş geldiniz sevgili izleyiciler :alkış:

En İyi Tasarıma Sahip Blogger : Karılıksız Karı

En Güncel Blogger : Mia, Rory, Aslısın

En Meraklı Blogger : CWRM, Francesca

En Çok Gezen Blogger : Laliş, Francesca

En Çok Bilgilendiren Blogger : Francesca, Deep

En Çok Eleştiren Blogger : - ucu mucu dokunur allah muhafaza, bu boş kalsın ^.^ -

En Çok Kendini Anlatan Blogger : Bir ince ses, Mia, Cips yiyemeyen kız

En Akıcı Yazan Blogger : Mia, Sazan, Particle

En Yaratıcı Blogger : Körebe, Sweet Sunshine, Funda, Jove

En Çok Güldüren Blogger : Mikrop, Antandre

     Her türlü soru, istek ve şikayetlerinizi birinceses@gmail.com adresine mail olarak atabilirsiniz. Ayrıca soru sormak için Formspring hesabımı, kısa yorumlarınız için deTwitter hesabımı kullanabilirsiniz. Mim ay sonuna kadar devam edecek ve bayramın ilk günü Blogger N'lerini seçmiş olacak. (Bu kısmı yazdığınız yazıların altına kopyalarsanız çok memnun 
olurum.)

Evet yukarıda yazdıklarım zaten mimlenmiş durumdalar, iyi seyirler dilerim :alkış:

37 yorum:

Antandre dedi ki...

oha şu an çok mutluyum :')

deeptone dedi ki...

eyvallah brother.
:):):)

sana şu ödülü vermem lazım benim de.
:)
saygı duyduğum tek erkek blogçu: Mr.E.

bidolu erkek blogunu berbat buluyorum.

Mr.E dedi ki...

@Antandre sevinç göz yaşları mı onlar yoksa toz mu kaçtı? :)

Mr.E dedi ki...

@Deep BRO! :)

Saygını kazanmış olmak başlı başına hediye zaten sağolasın ;)

francesca mckennitt dedi ki...

:))

Ben demek ki onaylanmış bilgilendiren blog'um, herkes öyle seçmiş :)

particle dedi ki...

Shalala laaa laaaa... Gülümsedim evet, çook:D Ne güzel n o, teşekkür ederiiim^^

Mr.E dedi ki...

@Fran :) Ah o kitaplar yok mu o kitaplar.... :D Ama dikkat edersen ben seni çok yere bulaştırdum burada :D Hakkını yeme yani :)

Mr.E dedi ki...

@Particle di mi di mi ^_^ Rica ederim :)

crazywomanrosemary dedi ki...

İlahi ne güzel meraklı plduğum ta ordan hissediliyor demek..hi hihii ;)teşekkürler..:)

Mr.E dedi ki...

Rica ederim Bayan Meraklı :)

Rory dedi ki...

:)

Mr.E dedi ki...

;)

Laliş dedi ki...

Çok mu gezentiyim ben , öle miyim ? =P. Dur dur daha bu hiçbir şey; önümüzdeki ay Qubec, montreal var :D.

francesca mckennitt dedi ki...

:))
Hakikaten ya ben baya bi N blogger olmuşum, teşekkür ederim :) Ayrıca en meraklı olduğum nereden çıktı aa!

Mr.E dedi ki...

@Laliş evet evet var bi gezentilik, hatta bizimkilerin dediği haliyle "ayağı cıvıklık" :D

Mr.E dedi ki...

@Fran o kadar merak etmesen o kadar kitap okuyup, o kadar sergi gezip, almanca öğrenmeye çalışmazdın, var mı başka soru? :D

Laliş dedi ki...

İlk defa duydum bu terimi ama çok sevdim =). Ben ayağı çok cıvık bir insanım ya! :D. Laliş yerine ayağı cıvık mı kullansam ne yapsam :D.

francesca mckennitt dedi ki...

Tamam tamam geri aldım bay bilmiş :)

Mr.E dedi ki...

neden olmasın :p

Mr.E dedi ki...

biliyoruz da N'lere yazıyoruz ama ...cık cık cık :D

bayan mikrop dedi ki...

bu ikinci komik bilok seçilişim
birz daha devam ederse hakkaten komik olduğuma inanıcam yani

hele senin gibi bi nanet adamı güldürüyosam hakkaten komiimdir anasını satım :)

öpering gözlerinden:)

Mr.E dedi ki...

Seni okurken kah "ahı ahı ahı" kah "ich bin ich bin ich bin" yeri gelince de "Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaa XD" diye gülüyorum :)

saygılarımla ajan :)

Bir İnce Ses dedi ki...

Teşekkkür ederimm :D

Sweet Sunshine dedi ki...

ıım meow ! ^_* mutluyum ehe.
arigatoo gozaimasu o zaman tatlı Mr.E :)

bu arada şarkın çok sitemkar bir erkeğin ağzından çıkmışa benziyor.
Dombalak sevgili...hıım.
Tanrım...sana böyle bir şarkı yazıldığını ve milletin bloguna koyduğunu bir düşünsene :'(

ehe neyse , daha fazla saçmalamasyona bulaşmadan çekileyim ben sessiz ve sakin bloguma da gelen şu N leri halledeyim :)
gerçi yapmak istemiyordum ama.. yapalım bari ^^

Mr.E dedi ki...

Rica ederim :)

Sweet Sunshine dedi ki...

Mimi yaptığımı söylemek isterim.
Oha bir mim yaptım *_* diye sevinçliyim şuan ^^

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Teşekkür ettim (= N olmak güzelmiş :P

Mr.E dedi ki...

Rica ettim :)

Madam Dö Gonç ( Körebe ) dedi ki...

Heyt be ben de N'lerdeymişim :)
Hemmen gidip ben de dolduruciimmm.
Teşekkürler Mr. E :)

Mr.E dedi ki...

Torpil yok valla, bileğinin hakkıyla kazandın madam dö gonçç :D

Jove dedi ki...

Enaa, teşekkür ederim :)
Hazeeeeeel aynı kategorideyiz bebişim yaa ehahe.

Mr.E dedi ki...

Rica ederim, şimdi otur o yaratıcılığınla mimi yap :D

Sazan dedi ki...

Pek mutlu oldum, teşekkür ederim...

Ayyyy, oscar almış gibi hissettim :)

Mr.E dedi ki...

Ne demek, yukarıda da yazadığım gibi torpil yok, ne kazandıysan bileğinin hakkıyla :)

Mia Wallace dedi ki...

teşekkür ederim :) yapıcam ben de bu mimi

Mia Wallace dedi ki...

N'lerdesin :)

Mr.E dedi ki...

Teşekkür ederim ki ^_^