30 Ağustos 2011 Salı

Bir Yol Hikayesi - Urfa 3

















18 yorum:

Sylvie ribeL_ dedi ki...

çok güzel olmuş urfayı gezmiş kadar oldum bazılarının altınada oralar nereler yazsan feci güzel olurdu valla :) gezdim diye kandırırdım milleti :P

Mr.E dedi ki...

Negzel olmuş öyle :)

Valla bu son paylaştığımın tamamı balıklıgöl'den, daha önceki olanlarda Urfa merkez :)

Sylvie ribeL_ dedi ki...

pikii :))

Lô - Lâ dedi ki...

Bay E. - bu fotograflar cok guzel ! The angles youve used a flawless .

Bu konuda gttikce ustalasiyorsun ..

Guzel

Mr.E dedi ki...

Sizden bunları duymak ne büyük keyif sayın hocam :)

Lô - Lâ dedi ki...

Are olacakti, me knackered .

Est. Yigidi oldur hakkini yeme, cok begendim. 'angles' den tut renklere kadar cok canli . Tam hayattan fotograflar tadinda : )

Mr.E dedi ki...

Yok tamam böyle olmayacak, ben şımarıyorum :)

Lô - Lâ dedi ki...

:)

Bayram hediyem olsun ozaman sana .

Sweet Sunshine dedi ki...

çok güzeller :)
gittiğim zaman 12 yaşındaydım ve gece gitmiştik sanırım.
ufak çocuklar koşuşturuyorlardı yabancı turistlerin peşinde, ezberledikleri ingilizce tanıtımları neffes almadan söylüyorlardı :D

bir de demişlerdi ki..
bu balıkların içinde bir tane beyaz varmış...
onu görenin dileği gerçek olurmuş..
ben de tüm gün onlara baktım ahah..
ama bir ara beyaz bir parıltı görmüştüm sanki.
nasıl da mutlu olmuştum :)

Mr.E dedi ki...

Balıklar kutsal olarak görüldüğü için yem arsızı olmuşlar. Bu kadar balığın aynı anda yeme saldırdığını görmemiştim arada beyaz varsa bile kaynamış gitmiştir o izdihamda :)

Sweet Sunshine dedi ki...

ahaha aynen.
çok yediriyorlar ama ya :(
yazık.

Mr.E dedi ki...

Hiç hallerinden şikayetçi gibi görünmüyorlardı, kolum kadar olmuş çoğu :)

Sweet Sunshine dedi ki...

ama yine de insan acır biraz.
çatalayacaklar cidden.

Laliş dedi ki...

Belgesel tadında olmuş fotoğrafların =). Ben de gezmek istiyorum oraları ya!

Mr.E dedi ki...

Daha yeni gittin gelince gezersin ^_^

Laliş dedi ki...

Ben gelene kadar ohoo :( .

ayl-in dedi ki...

Güzel fotoğraflar :) Başarılı:)

Mr.E dedi ki...

Teşekkürler :)