30 Ağustos 2011 Salı

Bir Yol Hikayesi - Urfa 1















15 yorum:

particle dedi ki...

Daha buna yorum yapmak için uygun bir şey düşünürken 2 tane daha post gelmiş. Çıldırtçak mısın sen beni hıı?? Çatladım şu an. Gezesim geldi:((

Mr.E dedi ki...

Daha dur bu sadece başlangıç ;)

particle dedi ki...

hoş değil! bir anda yapmayaydın bari. o değilde çok sevdim oraları ben, çok istiyorum ben de göriyim. Fotolar için ayrıca eline sağlık^^

Mr.E dedi ki...

Bir anda yapmadım
bugün sadece urfa var :)

Daha elimizde Diyarbakır ve Elazığ-Harput var

Onlardan sonra İstanbul çekerim biraz, sonra da İzmir gelecek; yani anlayacağın acele etmiyorum ^_^

particle dedi ki...

pislik! neyse, kıskançlığa lüzum yok, fotoların keyfini çıkarıcam. hı hı evet aynen öyle:D

Mr.E dedi ki...

Senin bloga gelip az ağlamadım, gün gülme günüdür, gün bayram günüdür :)

İyi bayramlar

particle dedi ki...

Hak verdim. Ama bayramda bi çocuğu ağlatmak da sana yakışmadı Mr. E.

"gün gülme günüdür, gün bayram günüdür..İyi bayramlar.. Mr. E" bunu toplu msj olarak telefonundaki herkese atmalısın. Ben çaldım bile.

Ayy burayı msne çevirdim gidiyim ben:D

Mr.E dedi ki...

Toplu mesajla bayram kutlamayı sevmiyorum ben, karşıdakine o mesaj için harcadığın süre kadar değer veriyormuşsun gibi oluyor.

Buranın bir şikayeti yok gördüğüm kadarıyla, kaç gündür yorum az zaten bırak dükkan kalabalık gözüksün :P

particle dedi ki...

Aaa ciddiye almayaydın iyiydi:D:D Toplu msj atmışlığım atana cevap vermişliğim de yoktur lutfen. Ama senin msjının gideri vardı hani:D:D

haa iyi hepsini dolduruyim yorumlarımla, gezip tozmayan evinde kös kös oturan boş insanım ne de olsa:)

Mr.E dedi ki...

Cuma günü gezmişliğine ver :)

Sweet Sunshine dedi ki...

uff.
o yağlar :Q
tanrım...
sevemedim..
yiyemem ben ya.
zaten çok et seven biri değilimdir ama kuyruk yağıymış iç yağmış kıkırdakmış...ögg.sevemediğim şeyler.

Mr.E dedi ki...

@Sweety Anlaşılıdı o taraflara gitsen aç kalırsın sen :)

Sweet Sunshine dedi ki...

aynen öyle :'(
ama yine gidesim göresim var
... da çok zor artık ya.

Mr.E dedi ki...

Zor diye bir şey yoktur, sadece henüz zamanı değildir....dur ben bunu özlü sözlere yazayım, hoşuma gitti :)

Sweet Sunshine dedi ki...

ahaha kitabın çıkacak yakında.
evet evet ben de beğendim :)