7 Ağustos 2011 Pazar

Babalara hoşgeldiniz

Az önce tekrar hatırladım, geç de olsa bu çalışmayı paylaşmalıyım, hiç bir amacı bile olmasa insanlık adına yapmalıyım bunu evet. Babalar gününü yolda geçirince ne o gün ile ilgili bir yazı ne de bir parça paylaşabilmiştim. 


Bu sefer ben susacağım Manowar konuşacak. Zira Türkiye'deki ilk konserlerinde "Türkçe şarkı yapacağız" dediklerinde konserin gazıyla "ehi ehi adamlar yapacak lan ehi" diye sevinmiş fakat sonra kendime gelince "yavaş yapsınlar nereye yapıyorlar..ulan sahnede amma gaz veriyorlar haaa" diye düşünmüştüm...peki ne oldu? Bana kapak oldu! Babalar günü için hazırladıkları albümde bir adet de Türkçe parça yer alıyordu. Bunlar güzel şeyler tabi, özellikle ülkemizin tanıtımı ve bun.....ehüm neyse konuyu dağıtmayalım efendim. Ve karşınızda 16 dilde Baba :)




10 yorum:

Hayal Meyal dedi ki...

dinlemek isterdim şahsen o.O

francesca mckennitt dedi ki...

Vuu. İşte, dilin insan etkisinde olduğunun ne güzel göstergesi. Ufak yerel değişikliklerle, hepsi birbirine benziyor :)

bayan mikrop dedi ki...

ne diyo lan bu herif :D

alahım gay gibi dsfkgldfhgjdhf

Lô - Lâ dedi ki...

hollandaca - vader - pappa - pap

Mr.E dedi ki...

@Hayal Meyal konseri mi?

Mr.E dedi ki...

@Fran bence kolaya kaçmışlar ama olsun düşünce yeterli :)

Mr.E dedi ki...

@Taze bunların ilk çıktıklarında bir fotoğrafları var işte o zaman tam gay gibiler :)

Mr.E dedi ki...

@Leyla sağol hocam ^.^

Hayal Meyal dedi ki...

evet :/

Lô - Lâ dedi ki...

ricaa ederim cekirge ..

http://www.youtube.com/watch?v=V4e6czw4YNw

hii